specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Ewidencja i rozliczanie czasu pracy; Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji płacowej, z uwzględnieniem rozliczania wynagrodzeń i świadczeń dla pracowników; Sporządzanie i archiwizacja dokumentacji kadrowej (umowy o pracę, wnioski, oświadczenia) Prowadzenie rekrutacji...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Czym będziesz się zajmować: Samodzielną obsługę klientów wewnętrznych w zakresie kadrowo – płacowym; Samodzielne sporządzanie list płac dla pracowników i zleceniobiorców; Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS, US, PFRON i sprawozdań GUS; Sporządzanie dokumentów w zakresie...
MPM agd S.A.Milanówek
praca stacjonarna
dziś wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
8 dni
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej. Prowadzenie i weryfikacja ewidencji czasu pracy. Administrowanie urlopami pracowniczymi i zwolnieniami lekarskimi. Sporządzanie umów o pracę, umów zleceń. Naliczanie wynagrodzeń zgodnie z przepisami prawa. Naliczanie obciążeń publiczno-prawnych, w...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Do Twoich obowiązków będzie należało: Prowadzenie akt osobowych pracowników i pozostałej dokumentacji pracowniczej; Obsługa procesu PPK; Zapewnienie prawidłowości danych w systemie; Opracowywanie danych do naliczania list płac (benefity i inne potrącenia, ekwiwalenty za niewykorzystany...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
monitorowanie i samodzielne rozliczanie czasu pracy oraz administrowanie absencjami pracowników, rozliczanie umów cywilno-prawnych, obsługa dokumentacji związanej z nawiązaniem, trwaniem i zakończeniem stosunku pracy pracowników w systemie kadrowym, sporządzanie dokumentacji ZUS, PIT, GUS,...
About the position: P&C ELC Specialist must ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones (1 large-sized market or 2 medium-sized markets minimum) to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
kompleksowa obsługa kadrowa pracowników, zgodnie z przepisami prawa pracy; przygotowywanie dokumentacji kadrowej oraz prowadzenie akt osobowych; obsługa wewnętrznych systemów HR (Merit, Workday);obsługa administracyjna benefitów i PPK; prowadzenie sprawozdawczości GUS; zapewnienie zgodności...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Opis stanowiska: Samodzielne obsługiwanie niestandardowych i bardziej skomplikowanych usług płacowych i procesów dla klientów, Naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy; Sporządzanie oraz przesyłanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, US,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
obsługa kadrowa pracowników; przygotowywanie dokumentacji kadrowej prowadzenie akt osobowych; obsługa wewnętrznych systemów HR (Merit, Workday) obsługa administracyjna benefitów i PPK; prowadzenie sprawozdawczości GUS; sprawdzanie zasadności faktur; prowadzenie szkoleń dla pracowników i...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Zarządzanie procesem zatrudnienia obcokrajowców. Weryfikacja dokumentów niezbędnych do legalnego pobytu i pracy cudzoziemców. Przygotowywanie dokumentów i wniosków dla pracowników — niezbędnych do uzyskania legalnego pobytu...
Hosten to producent najwyższej jakości profili oraz systemów osłonowych z PVC i aluminium o ugruntowanej pozycji na rynku polskim i europejskim. To przedsiębiorstwo tworzone i zarządzane przez ludzi z pasją. Efektem tej pasji jest gama doskonałych produktów i niezwykle dynamiczny rozwój firmy.
Specjalista ds. kadr i płac
Miejsce pracy: Radom
Opis stanowiska
samodzielne naliczanie wynagrodzeń wraz z przygotowywaniem listy płac,
obsługa umów cywilnoprawnych
współpraca i przygotowywanie dokumentacji do ZUS, US, GUS, PFRON
przygotowywanie analiz wynagrodzeń
prowadzenie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy
sporządzanie dokumentów związanych z nawiązywaniem, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy
prowadzenie ewidencji czasu pracy, zwolnień lekarskich
przygotowywanie deklaracji podatkowych i innych dokumentów kadrowych
przygotowywanie raportów kadrowo – płacowych
•współpraca z działem księgowości
Wymagania
wykształcenie wyższe
minimum 3-5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku
bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy
znajomości programu Gratyfikant i Płatnik oraz MS Office (Excel)
wiedza z zakresu ubezpieczeń społecznych
zaangażowanie i energiczność
bardzo dobra organizacja czasu pracy
komunikatywność
odpowiedzialność
Oferujemy
stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
możliwość rozwoju
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Ewidencja i rozliczanie czasu pracy; Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji płacowej, z uwzględnieniem rozliczania wynagrodzeń i świadczeń dla pracowników; Sporządzanie i archiwizacja dokumentacji kadrowej (umowy o pracę, wnioski, oświadczenia) Prowadzenie rekrutacji...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Czym będziesz się zajmować: Samodzielną obsługę klientów wewnętrznych w zakresie kadrowo – płacowym; Samodzielne sporządzanie list płac dla pracowników i zleceniobiorców; Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS, US, PFRON i sprawozdań GUS; Sporządzanie dokumentów w zakresie...
MPM agd S.A.Milanówek
praca stacjonarna
dziś wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
8 dni
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej. Prowadzenie i weryfikacja ewidencji czasu pracy. Administrowanie urlopami pracowniczymi i zwolnieniami lekarskimi. Sporządzanie umów o pracę, umów zleceń. Naliczanie wynagrodzeń zgodnie z przepisami prawa. Naliczanie obciążeń publiczno-prawnych, w...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Do Twoich obowiązków będzie należało: Prowadzenie akt osobowych pracowników i pozostałej dokumentacji pracowniczej; Obsługa procesu PPK; Zapewnienie prawidłowości danych w systemie; Opracowywanie danych do naliczania list płac (benefity i inne potrącenia, ekwiwalenty za niewykorzystany...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
monitorowanie i samodzielne rozliczanie czasu pracy oraz administrowanie absencjami pracowników, rozliczanie umów cywilno-prawnych, obsługa dokumentacji związanej z nawiązaniem, trwaniem i zakończeniem stosunku pracy pracowników w systemie kadrowym, sporządzanie dokumentacji ZUS, PIT, GUS,...
About the position: P&C ELC Specialist must ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones (1 large-sized market or 2 medium-sized markets minimum) to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
kompleksowa obsługa kadrowa pracowników, zgodnie z przepisami prawa pracy; przygotowywanie dokumentacji kadrowej oraz prowadzenie akt osobowych; obsługa wewnętrznych systemów HR (Merit, Workday);obsługa administracyjna benefitów i PPK; prowadzenie sprawozdawczości GUS; zapewnienie zgodności...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Opis stanowiska: Samodzielne obsługiwanie niestandardowych i bardziej skomplikowanych usług płacowych i procesów dla klientów, Naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy; Sporządzanie oraz przesyłanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, US,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
obsługa kadrowa pracowników; przygotowywanie dokumentacji kadrowej prowadzenie akt osobowych; obsługa wewnętrznych systemów HR (Merit, Workday) obsługa administracyjna benefitów i PPK; prowadzenie sprawozdawczości GUS; sprawdzanie zasadności faktur; prowadzenie szkoleń dla pracowników i...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Zarządzanie procesem zatrudnienia obcokrajowców. Weryfikacja dokumentów niezbędnych do legalnego pobytu i pracy cudzoziemców. Przygotowywanie dokumentów i wniosków dla pracowników — niezbędnych do uzyskania legalnego pobytu...