Dynamiczna firma poszukuje kandydatów na stanowisko:
- Samodzielne prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej oraz obsługa pracowników ww. obszarze (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, skierowania na badania lekarskie, wypowiedzenia, świadectwa pracy, karty zasiłkowe etc.),
- Prowadzenie dokumentacji związanej z nawiązywaniem, przebiegiem i rozwiązywaniem stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych
- Prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami
- Realizacja zmian warunków pracy i płacy, sporządzanie aneksów, aktualizowanie danych w systemie
- Obsługa programu Symfonia Kadry i Płace;
- Sporządzenie i weryfikowanie dokumentacji podatkowej i ubezpieczeniowej pracowników
- Rozliczanie wynagrodzeń dla różnych form zatrudnienia - przygotowywanie list płac oraz kontrola poprawności ich naliczenia
- Naliczanie wynagrodzeń wieloskładnikowych (zajęcia komornicze, ZFŚS itp.)
- Rozliczanie i podział środków z ZFŚS
- Prowadzenie ewidencji czasu pracy, administrowanie urlopami i zwolnieniami lekarskimi,
- Sporządzanie dokumentów do ZUS, GUS, komorników itp.;
- Przygotowywanie dokumentów i zaświadczeń wynikających ze stosunku pracy
- Współpraca z urzędami i instytucjami zewnętrznymi w zakresie realizowanych zadań.
- Dbanie o terminową realizację badań lekarskich i szkoleń BHP;
- Kontrola i opracowywanie wewnętrznych regulaminów oraz procedur z zakresu prawa pracy
- Przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień z zakresu kadrowo-płacowego na potrzeby Zarządu
- Udzielanie informacji z zakresu prawa pracy/ubezpieczeń społecznych;
- Wystawianie wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń dla Pracowników;
- Samodzielne reprezentowanie firmy w kontrolach zewnętrznych (w tym Państwowej Inspekcji Pracy, US, ZUS, Ochrona Środowiska).
- Sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej do ZUS (Płatnik)
- Prowadzenie ubezpieczeń grupowych PZU P PLUS (uprawnienia agenta)
- Naliczanie PDOF oraz przygotowywanie deklaracji PIT
- Rozliczanie delegacji służbowych
- Administracja szkoleniami – prowadzenie kalendarza, planowanie i rozliczanie wyjazdów
- Współpraca z PUP w celu pozyskiwania nowych stażystów, praktykantów i pracowników
- Wysokie poczucie zaangażowania w efektywną realizację wyznaczonych celów;
- Samodzielność i dokładność, wnikliwość, szczegółowość w wykonywaniu powierzonych obowiązków
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
- Zaangażowanie, komunikatywność i wysoka kultura osobista
- Wysokie umiejętności analitycznego i logicznego myślenia.
- Terminowość wykonywanych obowiązków;
- Konsekwencja w działaniu i umiejętność szybkiego uczenia się;
- Umiejętność efektywnej współpracy w zespole;
- Doskonała organizacja czasu pracy.
- Wykształcenie wyższe
- Minimum 4 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kadrowo – księgowym
- Bardzo dobra znajomość aktualnie obowiązujących przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
- Bardzo dobra znajomość przepisów regulujących naliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń pracowniczych
- Bardzo dobra znajomość przepisów podatkowych, ustawy o rachunkowości
- Bardzo dobra znajomość programu Płatnik
- Biegłość w obsłudze oprogramowania MS Office
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Możliwość pracy w ambitnym, doświadczonym zespole, w innowacyjnej organizacji o silnej i wiodącej pozycji rynkowej,
- Możliwość doskonalenia swoich umiejętności i poszerzania kompetencji.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pakiet benefitów (karta Benefit, grupowe ubezpieczenie nażycie);
Poznaj
G&G AUTO RZESZÓW Sp. z o.o
Grupa G&G Auto działa już od ponad 27 lat na podkarpackim rynku - od samego początku współpracując z VGP. Koncesję na sprzedaż i serwis podpisaliśmy dokładnie 13 października 1993 roku, a wraz z dniem 1 stycznia roku 1994 otworzyliśmy nasz pierwszy salon w miejscowości Rudnik nad Sanem. Od samego początku naszym priorytetem było zapewnienie Klientom usług najwyższej jakości - na każdym etapie sprzedaży i późniejszej eksploatacji samochodu. Dynamiczny wzrost sprzedaży samochodów w drugiej połowie lat '90 oraz nowe wymagania importera dotyczące salonów dealerskich spowodowały konieczność zmiany naszej lokalizacji na Stalową Wolę. W 2011 nastąpił kolejny przełomowy moment w dziejach firmy - budowa 3 nowych salonów VW, Audi i SEAT oraz przeniesienie działalności Prezesa Stanisława Górskiego do Rzeszowa.Niecałe 7 lat po „przeprowadzce” do Rzeszowa , 1.04.2018r. w wyniku podpisania umowy regulującej podział Grupy Autorud, staliśmy się przedsiębiorstwem o nazwie Autorud Rzeszów Sp. z o.o., którego jedynym właścicielem został Stanisław Górski.2020 to kolejny niezwykły dla nas rok, w którym przejęliśmy dealerstwa Autohaus Otto w Lublinie i przybraliśmy nową nazwę G&G Auto.