Ogłoszenie numer: 1915132, z dnia 2018-02-27
Alkom Firma Handlowo- Usługowa
Alkom Firma Handlowo- Usługowa działa na terenie wielkopolskim rynku od 1984 roku. Specjalizuje się w kompleksowym świadczeniu usług komunalno - porządkowych dla instytucji, firm oraz klientów indywidualnych.
Naszym klientom oferujemy wysoką jakość usług oraz fachowe i życzliwe podejście.
Specjalista ds. kadr i płac
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
- samodzielne prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej oraz obsługa pracowników ww. obszarze,
- samodzielne przygotowanie oraz naliczanie wynagrodzeń dla różnych form zatrudnienia (umowa o pracę, umowa zlecenie),
- przygotowanie rozliczeń oraz terminowej sprawozdawczości w zakresie ZUS (Płatnik), PDOF. PIT,
- obsługa administracyjna egzekucji komorniczych pracowników zatrudnionych na umowę o pracę i umowę zlecenie,
- rozliczenie czasu pracy, administrowanie i rozliczanie urlopów i zwolnień lekarskich,
- kontrolowanie realizacji badań lekarskich,
- przygotowanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo- płacowych,
- sporządzenie zaświadczeń oraz wszelkich innych dokumentów związanych z zatrudnieniem pracowników.
Wymagania
- minimum pięcioletniego doświadczenia w zakresie administrowania aktami osobowymi oraz sporządzania list płac,
- dobra, praktyczna znajomość prawa pracy, zasad rozliczenia czasu pracy oraz przepisów ZUS,
- znajomość programu Płatnik oraz pakietu MS Office,
- umiejętność obsługi systemu kadrowo-płacowego Optima,
- dokładność i systematyczność w działaniu.
Oferujemy
- satysfakcjonującą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- stabilne warunki zatrudnienia,
- przyjazną atmosferę w pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.