Idea Leasing S.A. działa na polskim rynku od 2010 roku i jest częścią polskiej grupy kapitałowej Idea Bank. Celem Spółki jest wspieranie przedsiębiorczości poprzez dostarczanie efektywnych sposobów finansowania inwestycji.
Spółka jest jednym z największych graczy na rynku leasingu w Polsce - od początku swego istnienia tworzy trwałe relacje z klientami i szybko reaguje na zmiany zachodzące na rynku, dostosowując swoją ofertę do potrzeb przedsiębiorców.
W związku z powstałym wakatem w Departamencie Personalnym poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:
Specjalista ds. kadr i płac
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: DP/11/2017
forma zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- kompleksowa obsługa kadrowo - płacowa powyżej 200 pracowników,
- prowadzenie spraw związanych ze stosunkiem pracy m.in. badania lekarskie, przygotowywanie dokumentów tj. umowa o pracę, aneks zmieniający, wypowiedzenie, świadectwo pracy, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach itp.,
- prowadzenie spraw związanych z zatrudnieniem na podstawie umów cywilnoprawnych (w tym kontraktów menedżerskich),
- naliczanie i rozliczanie listy płac dla pracowników etatowych oraz zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych (w tym kontraktów menedżerskich),
- bieżące doradztwo w zakresie prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i przepisów podatkowych,
- rozliczanie i ewidencja czasu pracy (urlopy, zwolnienia lekarskie, delegacje),
- sporządzanie deklaracji ZUS, US, GUS,
- przygotowywanie raportów, sprawozdań, analiz na potrzeby wewnętrzne,
- administrowanie benefitami pracowniczymi tj. ubezpieczenie grupowe, pakiety medyczne.
Nasze wymagania wobec Kandydatów:
- min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
- bardzo dobra znajomość programu TETA Constellation - warunek konieczny,
- bardzo dobra i praktyczna znajomość prawa pracy, przepisów dot. ubezpieczeń społecznych i kwestii podatkowych związanych z zatrudnieniem,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w tym programu Excel oraz programu Płatnik,
- samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów oraz dokładność,
- komunikatywność i nastawienie na współpracę z klientem wewnętrznym,
- zaangażowanie i odpowiedzialność za wykonywane zadania.
Kandydatom oferujemy:
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku – w przyjaznej atmosferze,
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas określony,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia i ciekawe projekty kadrowo-płacowe,
- narzędzia wspierające codzienną pracę tj. serwis prawny, wydawnictwa branżowe.