Stanowisko Specjalista ds. Kadr i Płac – umowa na zastępstwo
Firma Aptitude Software jest odziałem londyńskiej firmy Aptitude Software Ltd., notowanej na giełdzie londyńskiej (LON:MCGN). Istniejemy we Wrocławiu od 24 lat i obecnie zatrudniamy ponad 100 osób.
Zajmujemy się produkcją oprogramowania dla klientów z różnych sfer biznesu - od przedsiębiorstw finansowych i komunikacyjnych, po dostawców mediów elektronicznych. Za pomocą rodzimej platformy Aptitude tworzymy szeroki wachlarz aplikacji kluczowych dla świata biznesu i finansów.
Nasza platforma uzyskała liczne patenty za unikalne rozwiązania oraz została uznana za wizjonerską przez amerykańskie przedsiębiorstwo analityczno-doradcze Gartner. Technologia Aptitude, w połączeniu z dogłębną wiedzą specjalistyczną, pozwala nam dostarczać aplikacje które przetwarzają miliony transakcji na godzinę, często pozostawiając w tyle dużych dostawców ERP.
Jeżeli interesuje Cię praca w prężnie działającej firmie nastawionej na rozwój, czekamy na Twoją aplikację.
Stanowisko Specjalista ds. Kadr i Płac – umowa na zastępstwo
Zadaniem zatrudnionej osoby będzie świadczenie usług z dziedziny HR w Polsce oraz bliska współpraca z macierzystym działem HR w Wielkiej Brytanii, włącznie z listą płac.
- Koordynowanie procesu rekrutacji, przygotowywanie opisów stanowisk, kontakt z biurami prowadzącymi rekrutację, przeglądanie podań i organizowanie rozmów o pracę
- Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy)
- Sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy, wprowadzanie nowych pracowników
- Sprawozdawczość zarządcza do zespołu HR w Wielkiej Brytanii
- Pomaganie przy koordynacji rocznego przeglądu płac oraz premii, włącznie z przygotowywaniem dokumentacji i komunikacją
- Sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych
- Sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON
- Rozliczanie delegacji pracowniczych
- Sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych
- Nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników
- Ewidencja zwolnień lekarskich
- Organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP
- Prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych
- Pomaganie menadżerom przy kwestiach związanych z polityką firmy i sprawami pracowniczymi, włącznie z koordynacją postępowań dyscyplinarnych i zarządzaniem wynikami pracy
- Wykształcenie wyższego kierunkowe i minimum 5 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Obsługa pakietu Office, włącznie z MS Excel
- Obsługa programów: kadrowo- płacowego Symfonia i Płatnika
- Znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych, podatku od osób fizycznych i Kodeksu pracy
- Zaangażowanie i dbałość o wysoką jakość wykonywanej pracy
- Umiejętność uczenia się i potrzeby ciągłego dokształcania
- Doświadczenie pracy na stanowisku Koordynatora/Pracownika HR w środowisku korporacyjnym
- Dobra organizacja pracy
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Szkolenia
- Lekcje angielskiego w godzinach pracy
- Niepubliczną opiekę zdrowotną (dla rodzin i partnerów naszych pracowników)
- Ubezpieczenie na życie i NNW
- Fundusz Socjalny (kartę Multisport dla rodzin i partnerów naszych pracowników, Kartę Podarunkową na Święta)
- Przyjazną atmosferę w pracy w doświadczonym i kreatywnym zespole