Zadania:
- Rozliczanie czasu pracy oraz naliczanie wynagrodzeń pracowników,
- Przygotowywanie deklaracji ZUS, PEFRON, PIT oraz raportów do GUS,
- Prowadzenie akt osobowych pracowników,
- Sporządzanie i administrowanie umowami o pracę i cywilno-prawnymi, przygotowywanie świadectw pracy, rozliczenia czasu pracy, ewidencjonowanie urlopów i zwolnień.
Wymagania:
- Min. 2-lata w obszarze kadr i płac,
- Doświadczenie w samodzielnym naliczaniu wynagrodzeń,
- Bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego,
- Umiejętność tworzenia dokumentacji kadrowej i płacowej,
- Wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe.
Oferta:
• Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej organizacji,
• Umowa o pracę,
• Praca na samodzielnym stanowisku.
• Konkurencyjne wynagrodzenie.
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.