Grupa Contrain, działająca w Polsce od 1998 roku, jest częścią polsko-holenderskiej grupy kapitałowej. Świadczymy usługi w zakresie zarządzania i zatrudniania wykwalifikowanej kadry różnego szczebla głównie w branży rolnej, logistycznej, produkcyjnej i medycznej.
Współpracujemy z klientami w Polsce, Holandii, Niemczech i Szwajcarii.
Posiadamy polskie i holenderskie certyfikaty, które potwierdzają naszą rzetelność i działalność w oparciu o legalne rozwiązania.
(Contrain Poland Sp. z o.o. APT 5612)
Poszukujemy osoby na stanowisko:
(ze znajomością języka niemieckiego)
Odwiedź nas: www.contrain.pl
-
obsługę kadrowo-płacową pracowników - prowadzenie akt osobowych,
-
sporządzanie umów o pracę, dokumentów oraz innych zaświadczeń związanych z zatrudnieniem,
-
sporządzanie i przekazywanie zgłoszeń, deklaracji ZUS oraz innych dokumentów związanych z ubezpieczeniami społecznymi,
-
ewidencję czasu pracy pracowników (m.in.: rozliczanie czasu pracy, godzin nadliczbowych, urlopów, naliczanie wynagrodzeń),
-
sporządzanie list płac,
-
sporządzanie sprawozdań i deklaracji ZUS, US, PFRON, GUS,
-
przygotowywanie raportów i sprawozdań dotyczących zatrudnienia i płac.
-
dobrej znajomości przepisów dotyczących prawa pracy, podatku dochodowego i ubezpieczeń społecznych,
-
dobrej znajomości języka niemieckiego,
-
prawa jazdy kat. B (czynne),
-
gotowości do częstych wyjazdów służbowych, w tym do krajów UE,
-
umiejętności pracy pod presją czasu oraz w środowisku zmiany,
-
samodzielności i elastyczność w działaniu.
-
dobra znajomość programu E-nova,
-
gotowość do wyjazdów służbowych, w tym do krajów UE,
-
dobra znajomość języka angielskiego.
-
stabilną i ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
-
możliwość rozwoju i zdobycia nowych kompetencji,
-
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
-
stałe wynagrodzenie oraz system premiowy.