Ogłoszenie numer: 7868625, z dnia 2023-01-31
MakeUp jest jednym z najbardziej konkurencyjnych sklepów internetowych oferujących kosmetykę i perfumy. Nasz główny cel – nie tylko umożliwienie dokonywania szybkich zakupów bez wychodzenia z domu, lecz także odkrywanie – specjalnie dla Ciebie – zupełnie nowego świata produktów kosmetycznych i perfumeryjnych. Z każdym dniem MakeUp prężnie się rozwija i wychodzi naprzeciw najnowszym trendom, a wszystko po to, żeby na bieżąco zapoznawać Cię z produktami zarówno najbardziej znanych marek, jak i tych niszowych, które są tak samo ciekawe i zasługują na wzmożoną uwagę. Pragniemy uczynić każdy Twój dzień lepszym, wypełniając go pięknem i niesamowitymi zapachami. Niskie ceny, ogromny wybór, wysoka jakość i obsługa na najlepszym poziomie – to główne tajemnice sukcesu firmy MakeUp. Troszczymy się o to, żeby nasi Klienci dowiedzieli się jak najwięcej o danym produkcie, dlatego na naszej stronie internetowej można znaleźć szczegółowe opisy kosmetyków i informacje o ich składzie czy sposobie użycia oraz dotyczące ich zdjęcia i filmiki.
Klienci MakeUp zawsze mogą liczyć na profesjonalną pomoc u naszych konsultantów. Wystarczy zadzwonić na numer telefonu podany na naszej stronie. Konsultant nie tylko pomoże wybrać produkty, lecz także odpowie na wszystkie pytania dotyczące pracy sklepu, przyjmie zamówienie i poinformuje o terminie dostawy. A co, jeśli z różnych powodów nie możesz wykonać połączenia? Po prostu zamów rozmowę poprzez przycisk w lewym górnym rogu na stronie głównej, a my niezwłocznie do Ciebie oddzwonimy.
Specjalista ds. Kadr i Płac / Rekruter
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów
Opis stanowiska
- Kompleksowe prowadzenie spraw związanych z obsługą kadrową i płacową pracowników.
- Obsługa procesów zatrudniania, zmiany warunków pracy i płacy oraz zakończenia współpracy, w tym sporządzanie dokumentacji związanej z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy zgodnie z aktualnymi przepisami z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.
- Przygotowywanie dokumentów do ZUS, deklaracji podatkowych, PFRON, PPK oraz sprawozdań do GUS.
- Kontrola i ewidencja czasu pracy pracowników.
- Monitorowanie terminów szkoleń BHP, badań lekarskich, zezwoleń na pracę.
- Obsługa programów PŁATNIK, PFRON, GUS.
- Współpraca przy kontrolach PIP, ZUS, US.
- Bieżące monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy.
- Wspieranie zarządu w sprawach administracyjnych.
- Przygotowywanie raportów na potrzeby zarządu.
- Współpraca z obsługą prawną w ramach przygotowania umów i regulaminów wewnętrznych.
- Prowadzenie działań rekrutacyjnych zgodnych z bieżącym zapotrzebowaniem.
- Przygotowywanie i publikacja ogłoszeń.
- Administrowanie bazą danych kandydatów.
- Pozyskiwanie kandydatów w social mediach, biurach karier itp.
- Aktywne uczestnictwo w giełdach i targach pracy.
Wymagania
- Minimum 2-letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku specjalisty ds. kadr i płac w spółce o dużej dynamice procesów (doświadczenie w branży e-commerce będzie dodatkowym atutem).
- Bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.
- Doświadczenie w rozliczaniu czasu pracy.
- Znajomość systemu PŁATNIK.
- Bardzo dobra znajomość MS Office (Excel, Word).
- Odpowiedzialność, dokładność i sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków.
- Znajomość zasad zatrudnienia cudzoziemców będzie dodatkowym atutem.
- Nastawienie na współpracę.
- Duża samodzielność w działaniu, umiejętność planowania i organizowania pracy własnej oraz terminowego realizowania obowiązków.
- Wysoka kultura osobista.
- Elastyczność i otwartość na nowe zadania, zdolność do samokształcenia się.
- Komunikatywność, otwartość.
- Mile widziane doświadczenie zawodowe w prowadzeniu działań rekrutacyjnych na stanowiskach niższego i średniego szczebla.
- Znajomość języka angielskiego oraz rosyjskiego będą dodatkowym atutem.
Oferujemy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Pracę w godz. 8.00-16.00.
- Pracę pełną wyzwań w międzynarodowym środowisku.
- Możliwość rozwoju osobistego.
- Firmowy laptop, telefon.