GEA jest jednym z największych na świecie dostawców rozwiązań dla przemysłu przetwórstwa spożywczego, napojów i innych procesów. Zatrudniamy około 18.000 pracowników w ponad 60 krajach na świecie. W 6 spółkach w Polsce pracuje ponad 300 osób.
W maju 2021 r., w Koszalinie - rozpoczęliśmy budowę Fabryki Przyszłości - będzie to najnowocześniejszy obiekt w całej grupie GEA. Chcesz uczestniczyć w tym niesamowicie ambitnym projekcie? Dołącz do nas!
Dołącz do naszego Zespołu HR w naszej Fabryce Przyszłości, w Koszalinie. Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna(-y) za realizację zadań z zakresu administracji kadrowej oraz dostarczanie danych do naliczania płac.
- Realizowanie procesów kadrowych (zatrudniania, trwania stosunku pracy, ustania stosunku pracy, ewidencji czasu pracy), z uwzględnieniem ewidencji danych w obowiązujących systemach i narzędziach tj. Workday, Płatnik
- Prowadzenie spraw pracowniczych zgodnie z przepisami prawa pracy tj. przygotowywanie umów, świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, innych dokumentów kadrowych, nadzór nad badaniami lekarskimi
- Dostarczanie danych płacowych do firmy zewnętrznej, rozliczającej wynagrodzenia tj. nieobecności, ewidencja czasu pracy
- Współpraca z zewnętrznymi partnerami tj. dostawcy płac oraz świadczeń pracowniczych.
- Bieżąca komunikacja i współpraca z zespołem HR Shared Services w Berlinie, w tym aktywne wsparcie dla zespołu HR w Berlinie
- Udział w lokalnych i globalnych projektach HR
- Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby spółki oraz korporacji
- Inne zadania operacyjne z zakresu HR, których będziesz częścią, wymagające kompleksowego podejścia oraz terminowości ich realizacji
- Min. 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, w dużej organizacji
- Komunikatywna znajomość j. angielskiego (wykorzystywana w kontaktach z bezpośrednim przełożonym, spotkaniach prowadzonych w j. ang., korespondencji w ramach korporacji)
- Praktyczna znajomość przepisów prawa pracy i innych regulacji w obszarze HR
- Zrozumienie polityk, programów i operacji dotyczących zarządzania zasobami ludzkimi, z podejściem ukierunkowanym na obsługę klienta wewnętrznego i partnerów zewnętrznych
- Umiejętność radzenia sobie z wieloma zadaniami oraz proaktywne podejście do rozwiązywania spraw
- Doświadczenie we współpracy z HR Shared Services / BPO będzie dodatkowym atutem
- Praktyczna znajomość Excel, SAP, Płatnik
Prosimy o przesłanie CV w j. angielskim.