Najnowsze oferty pracy

  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Pracownik Działu Reklamacji Warszawa
Specjalista ds. jakości obuwia i reklamacji

Specjalista ds. jakości obuwia i reklamacji

Shoebox Polska sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
3022 dni temu


Wiodąca w Europie Centralnej i Wschodniej sieć ponad 150 sklepów z modnym i markowym obuwiem. Firma posiada najszerszą i najciekawszą ofertę obuwia, między innymi takich marek jak: Caterpillar, Converse, Lacoste, Skechers, Diesel, Tommy Hilifiger, .... Asortyment firmy podkreśla osobowość i stanowi starannie wyważone połączenie mody, jakości i odpowiedniej ceny. Więcej szczegółów na stronie internetowej: www.officeshoes.pl. Obecnie poszukujemy pracowników pragnących związać się na długo z naszą firmą i korzystać w pełni z możliwości rozwoju, którą oferujemy.


Specjalista ds. jakości obuwia i reklamacji

Miejsce pracy: Warszawa

  • Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza, ocena)
  • Przygotowywanie i wydawanie opinii i dostarczanie ich w ustawowym terminie Klientowi
  • Wprowadzanie reklamacji do wewnętrznego systemu
  • Zapewnianie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta
  • Minimum półroczne doświadczenie w pracy związanej z kontrolą jakości obuwia i załatwianiem reklamacji
  • Znajomości problematyki gwarancji i rękojmi
  • Umiejętność obsługi komputera
  • Samodzielne podejmowanie decyzji
  • Odpowiedzialność, zaangażowanie, dokładność
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • Uprawnienia/kurs/tytuł rzeczoznawcy i/lub specjalisty ds. jakości obuwia i reklamacji będą niekwestionowanym atutem, ale nie jest to warunek konieczny
  • Prawo jazdy kat. B
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego
  • Atrakcyjne i stabilne warunki zatrudnienia od zaraz
  • Pracę w siedzibie firmy w Warszawie (Saska Kępa)
  • Pracę w młodym, dynamicznym zespole
  • Samodzielne stanowisko pracy
  • Możliwość zdobycia doświadczenia
  • Zapewniamy niezbędne narzędzia do pracy
 

Podobne oferty

  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...