Zakres obowiązków: Opieka i wsparcie w zakresie oprogramowania aptecznego; Monitorowanie komputerów i serwerów aptecznych; Aktualizację systemów operacyjnych, aktualizacje systemowe, sterowniki, firmware; Instalacja i konfiguracja wymaganych aplikacji; Zbieranie statystyk awarii, naprawa...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twoje obowiązki: Obsługa i wsparcie użytkowników systemów oraz aplikacji biurowych; Zarządzanie sprzętem IT: konserwacja i zakup nowego sprzętu; Instalacja oprogramowania i sprzętu; Zarządzanie budżetem na sprzęt informatyczny; Administracja infrastrukturą serwerową i sieciową;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twoje zadania: Wsparcie użytkowników w bieżącej pracy z systemami oraz aplikacjami biurowymi; Administrowanie sprzętem informatycznym, jego utrzymanie i konserwacja; Dobór i zakup sprzętu, instalacja nowych jednostek wraz z oprogramowaniem; Zlecenie wymiany i zakupu sprzętu w ramach...
The Customer Care Agent is an integral part of the SME Services in MS Operations within the organization. The team manages inquiries from SME-sized merchants who are customers. Responsibilities include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products with...
The Customer Care Agent is an integral part of the SME Services in MS Operations within the organization. The team manages inquiries from SME-sized merchants who are customers. Responsibilities include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products with...
Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Zakres zadań: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów niemieckojęzycznych (biznesowych i indywidualnych) Rozwiązywanie problemów z zamówieniami; Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania cenowe; Weryfikacja zamówień; Budowanie dobrych relacji z klientami; Współpraca z innymi działami w...
Wspierać dział IT (i nie tylko) w codziennych potyczkach technologicznych, Dbać o to, żeby nasze komputery, sieć i centrala telefoniczna działały jak trzeba, Tworzyć zestawienia danych w SQL, bo tabelki nie zrobią się same, Diagnozować i rozwiązywać problemy techniczne, Monitorować...
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
13 godz.
tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B, doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych, tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX, prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami, realizacja celów sprzedażowych...
Experis jest wyspecjalizowaną marką dedykowaną realizacji zaawansowanych usług poszukiwania i selekcji specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Experis to wynik połączenia dwóch profesjonalnych marek – Elan IT oraz Manpower Professional, które od wielu lat dostarczały swoje usługi polskim przedsiębiorstwom, a kandydatom pomagały znaleźć pracę marzeń. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. IT z językiem francuskim
Nr Ref.: 774316
Zadania:
Osoba zatrudniona na danym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Pracę na II linii wsparcia technicznego obejmującą zarządzanie techniczną stroną realizacji projektów
Instalację i konfigurację różnych aplikacji oraz nadzór nad ich przygotowaniem i właściwą integracją za pośrednictwem komunikacji z różnymi działami IT
Rozwiązywanie problemów technicznych lub ich zgłaszanie do działów odpowiedzialnych za ich naprawę
Wsparcie użytkowników aplikacji
Wymagania:
Wykształcenie wyższe w obszarze nauk technicznych
Minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku związanych ze wsparciem technicznym
Bardzo dobra znajomość jednego z systemów operacyjnych: Windows, Unix (AIX lub HP) lub Linux (opcjonalnie)
Znajomość języku skryptowego SQL oraz podstawowa wiedza na temat baz danych
Dobra znajomość języka angielskiego oraz co najmniej dobra znajomość języka francuskiego
Gotowość do relokacji do Wrocławia lub Bydgoszczy
Umiejętność pracy w zespole
Wysokie zdolności interpersonalne
Oferujemy:
Szansa pracy w różnorodnych środowiskach: webshphere, hyperion, cognos
Stabilne zatrudnienie u pracodawcy odnoszącego sukcesu na rynku międzynarodowym
Możliwość uczestniczenia w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych
Zakres obowiązków: Opieka i wsparcie w zakresie oprogramowania aptecznego; Monitorowanie komputerów i serwerów aptecznych; Aktualizację systemów operacyjnych, aktualizacje systemowe, sterowniki, firmware; Instalacja i konfiguracja wymaganych aplikacji; Zbieranie statystyk awarii, naprawa...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twoje obowiązki: Obsługa i wsparcie użytkowników systemów oraz aplikacji biurowych; Zarządzanie sprzętem IT: konserwacja i zakup nowego sprzętu; Instalacja oprogramowania i sprzętu; Zarządzanie budżetem na sprzęt informatyczny; Administracja infrastrukturą serwerową i sieciową;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twoje zadania: Wsparcie użytkowników w bieżącej pracy z systemami oraz aplikacjami biurowymi; Administrowanie sprzętem informatycznym, jego utrzymanie i konserwacja; Dobór i zakup sprzętu, instalacja nowych jednostek wraz z oprogramowaniem; Zlecenie wymiany i zakupu sprzętu w ramach...
The Customer Care Agent is an integral part of the SME Services in MS Operations within the organization. The team manages inquiries from SME-sized merchants who are customers. Responsibilities include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products with...
The Customer Care Agent is an integral part of the SME Services in MS Operations within the organization. The team manages inquiries from SME-sized merchants who are customers. Responsibilities include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products with...
Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Zakres zadań: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów niemieckojęzycznych (biznesowych i indywidualnych) Rozwiązywanie problemów z zamówieniami; Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania cenowe; Weryfikacja zamówień; Budowanie dobrych relacji z klientami; Współpraca z innymi działami w...
Wspierać dział IT (i nie tylko) w codziennych potyczkach technologicznych, Dbać o to, żeby nasze komputery, sieć i centrala telefoniczna działały jak trzeba, Tworzyć zestawienia danych w SQL, bo tabelki nie zrobią się same, Diagnozować i rozwiązywać problemy techniczne, Monitorować...
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
13 godz.
tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B, doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych, tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX, prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami, realizacja celów sprzedażowych...