CWS specjalizuje się w usłudze wynajmu i serwisu kompleksowych rozwiązań z zakresu higieny i czystości w miejscu pracy, w obiektach komercyjnych i publicznych.
Jesteśmy częścią międzynarodowego koncernu Haniel. W Polsce świadczymy usługi leasingowe i serwisowe od 1995 roku.Grupa CWS zatrudnia ok 11000 pracowników w 16 krajach Europy.
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Chcesz dołączyć do międzynarodowego i dynamicznie rozwijającego się zespołu wsparcia Servicedesk?
Znasz dobrze język niemiecki, podstawy Windows10, MsOffice i wiesz jak korzystać z VNC, RDP albo TeamViewer?
Ponadto znasz narzędzia wiersza poleceń takie jak ipconfig, ping czy tracert i akcesoria podstawowej obsługi użytkowników w otoczeniu Active Directory?
Ciebie właśnie szukamy!
- Pomoc użytkownikom na pierwszej linii wsparcia Servicedesk poprzez rozwiązywanie problemów zgłaszanych drogą telefoniczną, za pośrednictwem e-mail lub innymi kanałami komunikacji
- Diagnozowanie, analizę oraz rozwiązywanie zgłoszonych problemów
- Rejestrowanie, dokumentowanie oraz obsługę zadań w systemie zgłoszeniowym
- Komunikację z drugą i trzecią linią wsparcia
- Współpracę z wewnętrznymi działami firmy
- Aktualizację dokumentacji: bazy incydentów, bazy wiedzy i bazy sprzętu
- Aktywny udział w tworzeniu i wdrażaniu nowych rozwiązań informatycznych
- Prace na pełen etat lub na cześć etatu (w zależności od dostępności kandydata)
- Możliwość dostosowania grafiku pracy
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Niezbędne narzędzia pracy (laptop służbowy, telefon)
- Możliwość rozwoju i zdobywania nowych umiejętności
- Fantastyczną atmosferę w środowisku stawiającym na profesjonalizm
- Atrakcyjne wynagrodzenie i szeroki pakiet socjalny (m.in. karnety sportowo-rekreacyjne, dostęp do prywatnej opieki medycznej, bonusy świąteczne)