Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. wsparcia technicznego​ IT​

    Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   8 800 - 9 400 zł brutto/mies.
    19 godz.
    Będziesz odpowiadać za: utrzymanie sprawności sprzętu komputerowego użytkowanego w Spółce (komputery przenośne i stacjonarne, sprzęt drukujący, sprzęt multimedialny, skanery itp.), instalację i aktualizację oprogramowania systemowego oraz użytkowego na wszystkich komputerach,...
  • Back office specialist with English

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical and non-technical end...
  • Junior Helpdesk Specialist

    Vetlab Sp. z o.o.   Katowice, ul. Żeliwna 36    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Chcesz stawiać pierwsze kroki w IT i zdobywać doświadczenie w pracy z nowoczesnymi systemami i infrastrukturą? Dołącz do naszego zespołu jako Junior Helpdesk! To praca pełna wyzwań, w której nie tylko rozwiążesz realne problemy techniczne, ale też weźmiesz udział w ciekawych...
  • Młodszy Specjalista ds. Helpdesk

    Vetlab Sp. z o.o.   Katowice, ul. Żeliwna 36    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki: Rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, sprzętem, sieci LAN/WAN. Wsparcie użytkowników na miejscu i zdalnie. Instalacja, konfiguracja sprzętu i systemów Windows, aplikacji. Rejestrowanie zgłoszeń w systemie ticketowym. Układanie kabli, montaż urządzeń sieciowych,...
  • Service Desk Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
  • Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem angielskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Rozwijanie dogłębnej znajomości platformy klienta. Zapewnianie wsparcia produktowego poprzez e-mail, chat i telefon. Dostarczanie rozwiązań dla problemów technicznych i nontechnicznych użytkowników. Diagnozowanie problemów z oprogramowaniem oraz obsługa złożonych reklamacji. Wsparcie w...
  • Konsultant help desk z językiem angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   5 000 zł brutto/mies.  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obsługa klientów na platformie poprzez e-mail, chat, telefon. Rozwiązywanie problemów technicznych i nontechnicznych. Diagnostyka oprogramowania i zarządzanie złożonymi reklamacjami. Wsparcie w sprawach marketingu i sprzedaży. Dokumentowanie procesów technicznych i obsługi klienta.
  • Junior Supporter Specjalist - IT Service Desk (Danish Speaker)

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Danish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all systems and devices; Perform...
  • Junior Farmer Support Specjalist with English

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Are you ready to make a positive impact in agriculture? Join our team and support our farmer owners while experiencing a dynamic corporate environment and contributing to sustainable farming. Our Members Service & Operations team in Gdańsk, established two years ago, provides timely support to over...
  • Specjalista IT Service Desk z językiem duńskim

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Zdalne wsparcie techniczne (1. i 1,5 poziom) dla systemów i urządzeń; Rozwiązywanie problemów poprzez SCCM oraz ITSM; Analiza i priorytetyzacja zgłoszeń IT; Edukowanie użytkowników i optymalizacja procesów; Eskalacja poważniejszych incydentów do wyższego wsparcia;
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. IT Helpdesk

CWS-boco Polska Sp. z o.o.
Łódź
praca stacjonarna
2048 dni temu

CWS  specjalizuje się w usłudze wynajmu i serwisu kompleksowych rozwiązań z zakresu higieny i czystości w miejscu pracy, w obiektach komercyjnych i publicznych.
Jesteśmy częścią międzynarodowego koncernu Haniel. W Polsce świadczymy usługi leasingowe i serwisowe od 1995 roku.Grupa CWS zatrudnia ok 11000 pracowników w 16 krajach Europy.

 

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:

Specjalista ds. IT Helpdesk
Miejsce pracy: Łódź

Chcesz dołączyć do międzynarodowego i dynamicznie rozwijającego się zespołu wsparcia Servicedesk?

Znasz dobrze język niemiecki, podstawy Windows10, MsOffice i wiesz jak korzystać z VNC, RDP albo TeamViewer?

Ponadto znasz narzędzia wiersza poleceń takie jak ipconfig, ping czy tracert i akcesoria podstawowej obsługi użytkowników w otoczeniu Active Directory?

 

Ciebie właśnie szukamy!


Do Twoich zadań będzie należało:
  • Pomoc użytkownikom na pierwszej linii wsparcia Servicedesk poprzez rozwiązywanie problemów zgłaszanych drogą telefoniczną, za pośrednictwem e-mail lub innymi kanałami komunikacji
  • Diagnozowanie, analizę oraz rozwiązywanie zgłoszonych problemów
  • Rejestrowanie, dokumentowanie oraz obsługę zadań w systemie zgłoszeniowym
  • Komunikację z drugą i trzecią linią wsparcia
  • Współpracę z wewnętrznymi działami firmy
  • Aktualizację dokumentacji: bazy incydentów, bazy wiedzy i bazy sprzętu
  • Aktywny udział w tworzeniu i wdrażaniu nowych rozwiązań informatycznych
W zamian oferujemy
  • Prace na pełen etat lub na cześć etatu (w zależności od dostępności kandydata)
  • Możliwość dostosowania grafiku pracy
  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Niezbędne narzędzia pracy (laptop służbowy, telefon)
  • Możliwość rozwoju i zdobywania nowych umiejętności
  • Fantastyczną atmosferę w środowisku stawiającym na profesjonalizm
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i szeroki pakiet socjalny (m.in. karnety sportowo-rekreacyjne, dostęp do prywatnej opieki medycznej, bonusy świąteczne)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. wsparcia technicznego​ IT​

    Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   8 800 - 9 400 zł brutto/mies.
    19 godz.
    Będziesz odpowiadać za: utrzymanie sprawności sprzętu komputerowego użytkowanego w Spółce (komputery przenośne i stacjonarne, sprzęt drukujący, sprzęt multimedialny, skanery itp.), instalację i aktualizację oprogramowania systemowego oraz użytkowego na wszystkich komputerach,...
  • Back office specialist with English

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical and non-technical end...
  • Junior Helpdesk Specialist

    Vetlab Sp. z o.o.   Katowice, ul. Żeliwna 36    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Chcesz stawiać pierwsze kroki w IT i zdobywać doświadczenie w pracy z nowoczesnymi systemami i infrastrukturą? Dołącz do naszego zespołu jako Junior Helpdesk! To praca pełna wyzwań, w której nie tylko rozwiążesz realne problemy techniczne, ale też weźmiesz udział w ciekawych...
  • Młodszy Specjalista ds. Helpdesk

    Vetlab Sp. z o.o.   Katowice, ul. Żeliwna 36    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki: Rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, sprzętem, sieci LAN/WAN. Wsparcie użytkowników na miejscu i zdalnie. Instalacja, konfiguracja sprzętu i systemów Windows, aplikacji. Rejestrowanie zgłoszeń w systemie ticketowym. Układanie kabli, montaż urządzeń sieciowych,...
  • Service Desk Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
  • Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem angielskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Rozwijanie dogłębnej znajomości platformy klienta. Zapewnianie wsparcia produktowego poprzez e-mail, chat i telefon. Dostarczanie rozwiązań dla problemów technicznych i nontechnicznych użytkowników. Diagnozowanie problemów z oprogramowaniem oraz obsługa złożonych reklamacji. Wsparcie w...
  • Konsultant help desk z językiem angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   5 000 zł brutto/mies.  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obsługa klientów na platformie poprzez e-mail, chat, telefon. Rozwiązywanie problemów technicznych i nontechnicznych. Diagnostyka oprogramowania i zarządzanie złożonymi reklamacjami. Wsparcie w sprawach marketingu i sprzedaży. Dokumentowanie procesów technicznych i obsługi klienta.
  • Junior Supporter Specjalist - IT Service Desk (Danish Speaker)

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Danish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all systems and devices; Perform...
  • Junior Farmer Support Specjalist with English

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Are you ready to make a positive impact in agriculture? Join our team and support our farmer owners while experiencing a dynamic corporate environment and contributing to sustainable farming. Our Members Service & Operations team in Gdańsk, established two years ago, provides timely support to over...
  • Specjalista IT Service Desk z językiem duńskim

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Zdalne wsparcie techniczne (1. i 1,5 poziom) dla systemów i urządzeń; Rozwiązywanie problemów poprzez SCCM oraz ITSM; Analiza i priorytetyzacja zgłoszeń IT; Edukowanie użytkowników i optymalizacja procesów; Eskalacja poważniejszych incydentów do wyższego wsparcia;
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379