Suder plus Sp. z o.o. w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje pracownika na stanowisko:
Specjalista ds. Inwestycji i Remontów
Miejsce pracy: Modlnica k. Krakowa
Zadania:
- Prowadzenie inwestycji/remontów z ramienia inwestora,
- Obsługa formalno-administracyjna procesów inwestycyjno-remontowych (zapytania ofertowe - analiza ofert – umowa - nadzór nad realizacją prac - rozliczenie),
- Nadzorowanie realizacji przeglądów technicznych budynków, urządzeń, systemów instalacyjnych, P-POŻ w wymaganych terminach,
- Nadzorowanie spraw związanych z obsługą bieżących usterek,
- Prowadzenie korespondencji urzędowej w zakresie toczących się postępowań administracyjnych,
- Obsługa wewnętrznych programów w zakresie korespondencji wewnętrznej,
- Znajomość dokumentacji firmowej związanej z zajmowanym stanowiskiem,
- Udział w innych projektach związanych z utrzymaniem nieruchomości.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe – budowlane, techniczne,
- Doświadczenie w realizacji inwestycji budowlanych obszarze formalno-administracyjnym,
- Biegła znajomość MS Office - w szczególności Excel, Word,
- Odporność na stres, sumienność i skrupulatność, umiejętności organizacyjne i pracy pod presją czasu,
- Umiejętność pracy zespołowej, inicjatywa, kreatywność i samodzielność w działaniu.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
- Ciekawą i stabilną pracę w młodym zespole i możliwość rozwoju zawodowego,
- Prywatną opiekę medyczną finansowaną przez pracodawcę po okresie próbnym
- Program Multisport z dofinansowaniem pracodawcy,
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na atrakcyjnych warunkach
- Możliwość udziału w kursie języka angielskiego współfinansowanym przez pracodawcę