Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą, specjalizującą się w sprzedaży detalicznej i internetowej artykułów branż RTV, AGD, IT i nowych technologii.
W związku ze stałym rozwojem naszych struktur sprzedażowych poszukujemy Kandydatów/Kandydatek na stanowisko:
Specjalista ds. Inwentaryzacji
Miejsce pracy: Dobre Miasto
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- przygotowywanie oraz przeprowadzanie inwentaryzacji w sklepach i magazynach logistycznych Spółki,
- rozliczanie dokumentacji związanej z przeprowadzonymi inwentaryzacjami (kompletowanie dokumentacji, sporządzanie protokołów rozliczeń inwentaryzacyjnych, kompensat etc.),
- współpracę z Działem Księgowości oraz innymi działami w/w zakresie,
- sporządzanie raportów i analiz dotyczących przeprowadzanych inwentaryzacji,
Od Kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia min. średniego,
- doświadczenia w przeprowadzaniu inwentaryzacji,
- dobrej znajomości obsługi komputera (szczególnie programy Excel,)
- podstawowej znajomości przepisów Kodeksu Pracy dotyczących odpowiedzialności materialnej,
- wysoko rozwiniętych zdolności organizacyjnych,
- odporności na stres,
- dyspozycyjności - praca w terenie,
- prawa jazdy kat. B,
Wybranym Kandydatom oferujemy:
W zamian za zaangażowanie i wkład w realizację wyznaczonych celów oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie, przyjazną atmosferę współpracy w zespole profesjonalistów oraz możliwość rozwoju zawodowego w nowocześnie zarządzanej polskiej firmie.