Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Biurze Obsługi Studenta

    Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku   Gdynia    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Główne zadania realizowane na stanowisku: obsługa studentów poprzez trzy kanały komunikacji: telefoniczny, mailowy i bezpośredni, zapewnienie ciągłości procesów obsługowych w zakresie prowadzenia dokumentacji przebiegu studiów, organizacji praktyk, stypendiów, finansów studentów i...
  • Pracownik ds. Administracji

    AYP Sp. z o.o.   Pruszcz Gdański    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Co będzie należeć do Twoich obowiązków? Obsługa administracyjna i stały kontakt z klientami przy projektach związanych z dofinansowaniem; Uzupełnienie wniosków pod dofinansowanie; Codzienny kontakt z urzędami oraz partnerami współpracującymi przy projektach; Kontakt z instytucjami...
  • Specjalista ds. administracyjnych

    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres zadań: Bieżąca obsługa administracyjna biura, Nadzór nad obiegiem dokumentów firmowych i kadrowych, Sprawdzanie i przekazywanie dokumentów do odpowiednich działów (finanse, kontrakty), Wsparcie w wyszukiwaniu mieszkań dla pracowników terenowych, Współpraca z działem technicznym...
  • Specjalista ds. Administracyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Wprowadzanie dokumentów (faktury, zamówienia, umowy) do systemu elektronicznego. Zawieranie umów na media i usługi. Zaopatrzenie aptek stacjonarnych w materiały eksploatacyjne i biurowe. Kontakt z urzędami w ramach wykonywanych obowiązków. Pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych i ofert.
  • Pracownik administracyjno-biurowy

    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: koordynacja i zarządzanie administracyjne biurem; dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji firmowej i kadrowej; weryfikacja i przekazywanie do odpowiednich działów firmy dokumentacji kontraktowej i finansowej; ewidencja i archiwizowanie dokumentacji współpraca z kierownikami...
  • Inspektor kontroli państwowej w Delegaturze NIK

    Najwyższa Izba Kontroli   Gdańsk    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres zadań: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania; kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami osób nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz dokumentowanie...
  • Pracownik Biurowy

    Klient portalu Praca.pl   Pruszcz Gdański    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Administracyjna obsługa projektów dofinansowań. Wypełnianie wniosków o dofinansowanie. Regularny kontakt z urzędami i partnerami projektów. Komunikacja z instytucjami szkoleniowymi. Wsparcie operacyjne dla Zarządu.
  • Specjalista ds. Operacyjnych

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków: wprowadzanie faktur, zamówień oraz umów do systemu elektronicznego obiegu dokumentów, zawieranie umów na media i usługi dla aptek stacjonarnych, zaopatrzenie bieżące aptek stacjonarnych w odpowiednie materiały eksploatacyjne oraz biurowe, kontakt z urzędami w zakresie...
  • Pracownik administracyjno biurowy / Pracownik sekretariatu

    Biuro Rachunkowe "Komfort" sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Obsługa sekretariatu firmy; Obsługa klientów; Wystawianie faktur Obsługa kasy fiskalnej; Ścisła współpraca z zarządem spółki oraz pozostałymi pracownikami; Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji oraz prowadzenie dziennika korespondencji; Sporządzanie zapotrzebowania na materiały...
  • Specjalista ds. wydawania decyzji

    Urząd Miejski Wrocławia   Wrocław, plac Nowy Targ 1-8    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich głównych zadań na tym stanowisku będzie należało prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie rozpatrywania wniosków w sprawach pozwoleń na budowę, w tym: sprawdzanie kompletności wniosków; analiza merytoryczna i formalna wniosków; zebranie dowodów w sprawie;...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Gdynia Specjalista ds. Administracyjnych Gdynia
Specjalista ds. Integracji i Automatyzacji Procesu Celnego

Specjalista ds. Integracji i Automatyzacji Procesu Celnego

Schenker Sp. z o.o.
Gdynia
specjalista (mid)
umowa o pracę
praca stacjonarna
1288 dni temu
Specjalista ds. Integracji i Automatyzacji Procesu Celnego
Miejsce pracy: Gdynia
W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 76 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.

Zakres zadań: 

  • Analizowanie procesu celnego w poszukiwaniu możliwych integracji oraz działań automatyzujących proces,
  • Udział w procesach integracji klienckich dbając o najwyższy możliwy poziom integracji i automatyzacji w zakresie wymiany danych miedzy organizacją a klientem,
  • Tworzenie wewnętrznych baz danych i innych narzędzi wspierających integrację i automatyzację,
  • Pełnienie roli „Super User’a” aplikacji celnych,
  • Budowanie instrukcji opisujących poszczególne składowe procesu celnego w kontekście poprawnego (optymalnego) wykorzystania możliwości aplikacji celnych i okołocelnych,
  • Współpraca z dostawcą systemów celnych oraz z administratorem systemów celnych w zakresie implementacji zmian / poprawek / nowości,
  • Prowadzenie testów przedprodukcyjnych i przygotowywanie instrukcji użytkownika dla nowo wdrażanych funkcjonalności.

Oczekiwania wobec kandydatów:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku pracy związanym z integracją i automatyzacją procesów celnych,
  • Umiejętność analitycznego myślenia i duża wnikliwość,
  • Posiadanie wyspecjalizowanej wiedzy związanej z obszarem cła i chęć jej nieustannego poszerzania,
  • Nakierowanie na wysoki standard jakości pracy,
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
  • Wykształcenie wyższe,
  • Znajomość j. angielskiego min. A2/B1,
  • Kilkuletnie doświadczenie zawodowe w roli Agenta Celnego – mile widziane.

Nasza oferta:

  • Umowa o pracę (wynagrodzenie podstawowe + premia miesięczna),
  • Możliwość wszechstronnego rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń,
  • Możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych (Zielony Czas Pomagania, Świąteczny Czas Pomagania),
  • Możliwość korzystania z ZFŚS,
  • Możliwość dofinansowania nauki – kursy doszkalające, językowe czy studia,
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty Multisport,
  • Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach,
  • Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego PPE.

 

 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Poznaj

Schenker Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Poznawaj świat i biznes z DB Schenker. Jesteśmy globalnym operatorem logistycznym. Nasza sieć obejmuje 130 krajów i łączy najważniejsze punkty na świecie. Wspieramy przemysł i handel w światowej wymianie towarów wykorzystując transport lądowy, lotniczy, oceaniczny i logistykę kontraktową. Obsługujemy łańcuchy dostaw firm z wielu branż. Pracujemy w różnorodnym i międzynarodowym środowisku. Prowadząc biznes stawiamy na specjalistów i menedżerów, którzy w swojej pracy cenią wyzwania, stawiają na innowacyjność i podważają status quo. Dołącz do zespołu naszych ekspertów, zaaplikuj do nas.

Opinie pracowników

Irek Kaniewski

Koordynator Obsługi Logistycznej

Praca w DB Schenker daje mi poczucie stabilizacji zawodowo-finansowej oraz możliwość rozwoju. Niezmiernie ważne dla mnie jest zachowanie równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym – DB Schenker zdecydowanie umożliwia to, a nawet wspiera, zapewniając różnego rodzaju benefity, np. kartę multi sport czy bilety do teatru.

Bez wątpienia dużą zaletą DB Schenker jest profesjonalizm, dojrzałość biznesowa oraz otwartość przełożonych i ich gotowość do pomocy. Dzięki tym czynnikom pracownik ma możliwość nieustannego rozwoju. Doceniam dużą samodzielność w działaniu, różnorodność zadań oraz możliwość uczestniczenia w projektach wykraczających poza zakres codziennych obowiązków. To, co jeszcze jest ważne, to wysokiej klasy narzędzia do codziennej pracy oraz nowoczesne rozwiązania IT.

Artur Piasecki

Brygadzista/ Foreman

Praca w DB Schenker daje mi przede wszystkim wolność finansową, dobrą płacę adekwatną do moich umiejętności i stanowiska. To z kolei gwarantuje mi poczucie bezpieczeństwa i stabilności. Mam dostęp do różnych benefitów jak na przykład Medicover, MultiSport , dofinansowanie edukacji. Poruszając jakiś temat w moim środowisku pracy, czuję że mój głos coś znaczy, ewentualne problemy są szybko rozwiązywane. Moje miejsce pracy jest czyste i uporządkowane, w końcu praca to nasz drugi dom.

Nie miałem też problemów w zakresie wszelkich spraw „pracowniczych”, typu urlopy czy dni wolne. Na wszystko można się łatwo umówić i dopasować terminy. 

Do samego miejsca, w którym pracuję mam 10 minut autem. To jest dla mnie bardzo ważne. Ludzie otaczający mnie tworzą przyjacielską atmosferę i mimo różnicy opinii, zawsze potrafimy znaleźć kompromis.

Pracę w DB Schenker zacząłem od stanowiska pracownika magazynu. Następnie zmieniłem stanowisko na operatora wózka widłowego. Moje duże zaangażowanie w pracę zaowocowało propozycją objęcia stanowiska brygadzisty, którą przyjąłem.

W międzyczasie uczestniczyłem w wielu szkoleniach teoretycznych i praktycznych na terenie całej Polski. Moja praca wiąże się z wyjazdami do innych magazynów Schenker w Polsce i na świecie. Daje mi to wiele możliwości zdobycia nowych doświadczeń. Uczę się dużo nowych rzeczy i nabywam umiejętności obserwując, pracując i rozmawiając z innymi ludźmi, co przekłada się na moją pracę.

Więcej

Proces rekrutacji

Krok przesłanie CV Selekcja aplikacji
Krok test Przesłanie CV
Krok ocena pracownika Weryfikacja CV przez dział HR
Krok rozmowa telefoniczna Rozmowa telefoniczna
Krok spotkanie rekrutacyjne Spotkanie z przełożonym
Krok propozycja współpracy Witaj w DB Schenker!

Podobne oferty

  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Biurze Obsługi Studenta

    Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku   Gdynia    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Główne zadania realizowane na stanowisku: obsługa studentów poprzez trzy kanały komunikacji: telefoniczny, mailowy i bezpośredni, zapewnienie ciągłości procesów obsługowych w zakresie prowadzenia dokumentacji przebiegu studiów, organizacji praktyk, stypendiów, finansów studentów i...
  • Pracownik ds. Administracji

    AYP Sp. z o.o.   Pruszcz Gdański    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Co będzie należeć do Twoich obowiązków? Obsługa administracyjna i stały kontakt z klientami przy projektach związanych z dofinansowaniem; Uzupełnienie wniosków pod dofinansowanie; Codzienny kontakt z urzędami oraz partnerami współpracującymi przy projektach; Kontakt z instytucjami...
  • Specjalista ds. administracyjnych

    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres zadań: Bieżąca obsługa administracyjna biura, Nadzór nad obiegiem dokumentów firmowych i kadrowych, Sprawdzanie i przekazywanie dokumentów do odpowiednich działów (finanse, kontrakty), Wsparcie w wyszukiwaniu mieszkań dla pracowników terenowych, Współpraca z działem technicznym...
  • Specjalista ds. Administracyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Wprowadzanie dokumentów (faktury, zamówienia, umowy) do systemu elektronicznego. Zawieranie umów na media i usługi. Zaopatrzenie aptek stacjonarnych w materiały eksploatacyjne i biurowe. Kontakt z urzędami w ramach wykonywanych obowiązków. Pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych i ofert.
  • Pracownik administracyjno-biurowy

    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: koordynacja i zarządzanie administracyjne biurem; dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji firmowej i kadrowej; weryfikacja i przekazywanie do odpowiednich działów firmy dokumentacji kontraktowej i finansowej; ewidencja i archiwizowanie dokumentacji współpraca z kierownikami...
  • Inspektor kontroli państwowej w Delegaturze NIK

    Najwyższa Izba Kontroli   Gdańsk    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres zadań: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania; kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami osób nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz dokumentowanie...
  • Pracownik Biurowy

    Klient portalu Praca.pl   Pruszcz Gdański    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Administracyjna obsługa projektów dofinansowań. Wypełnianie wniosków o dofinansowanie. Regularny kontakt z urzędami i partnerami projektów. Komunikacja z instytucjami szkoleniowymi. Wsparcie operacyjne dla Zarządu.
  • Specjalista ds. Operacyjnych

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków: wprowadzanie faktur, zamówień oraz umów do systemu elektronicznego obiegu dokumentów, zawieranie umów na media i usługi dla aptek stacjonarnych, zaopatrzenie bieżące aptek stacjonarnych w odpowiednie materiały eksploatacyjne oraz biurowe, kontakt z urzędami w zakresie...
  • Pracownik administracyjno biurowy / Pracownik sekretariatu

    Biuro Rachunkowe "Komfort" sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Obsługa sekretariatu firmy; Obsługa klientów; Wystawianie faktur Obsługa kasy fiskalnej; Ścisła współpraca z zarządem spółki oraz pozostałymi pracownikami; Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji oraz prowadzenie dziennika korespondencji; Sporządzanie zapotrzebowania na materiały...
  • Specjalista ds. wydawania decyzji

    Urząd Miejski Wrocławia   Wrocław, plac Nowy Targ 1-8    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich głównych zadań na tym stanowisku będzie należało prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie rozpatrywania wniosków w sprawach pozwoleń na budowę, w tym: sprawdzanie kompletności wniosków; analiza merytoryczna i formalna wniosków; zebranie dowodów w sprawie;...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379