Jesteśmy polską firmą e-commerce o globalnym zasięgu, która powstała w 2004 roku z pasji do upiększania wnętrz. Zmotywowani szybkim rozwojem, podjęliśmy decyzję o wprowadzeniu istotnych zmian w procesach zachodzących wewnątrz firmy. W związku z tym pracujemy nad aplikacją do kompleksowego zarządzania najważniejszymi działaniami wewnątrz organizacji.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- tworzenie feedów dedykowanych dla sklepów partnerskich i marketplace
- prowadzenie integracji automatycznych we współpracy z firmami zewnętrznymi
- utrzymanie bazy feedów dla integracji automatycznych i manualnych
- współpraca z działem IT w obszarze wdrażania rozwiązań produktowych
- utrzymywanie kontaktu z Partnerami firmy w zakresie wdrażanej oferty i rozwiązywania problemów
- komunikacja i współpraca z innymi działami firmy
- wsparcie New Business Managerów w działaniach prowadzących do podniesienia poziomu sprzedaży
Wymagania:
- minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w obszarze e-commerce
- znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym, w mowie i piśmie (warunek konieczny)
- biegła znajomość MS Excel (warunek konieczny)
- zdolność kreatywnego myślenia i przełamywania schematów
- dobra organizacja pracy własnej w zakresie planowania i realizacji projektów zgodnie z ustalonym harmonogramem
Co dostaniesz w zamian:
- możliwość rozwoju zawodowego i udziału w ciekawych projektach
- unikalna wiedza związana z technicznymi aspektami e-commerce
- dowolny model zatrudnienia (umowa o pracę lub B2B)
- atrakcyjne zniżki na wszystkie produkty firmy
- pakiet medyczny oraz ubezpieczenie grupowe, bo Twoje zdrowie oraz bezpieczeństwo są dla nas ważne