Z naszych rozwiązań korzysta już ponad 6000 sklepów w Polsce i na świecie. Łączymy najnowocześniejsze technologie, stały rozwój i indywidualną obsługę, realizując w ten sposób potrzeby naszych klientów. Skutecznie pomagamy klientom zwiększać ruch na ich stronach internetowych, a co za tym idzie- sprzedaż, poprzez trafną i szybką obsługę, przyczyniając się tym samym do rozwoju ich biznesu i generowania jeszcze większych zysków.
Rozwijajmy się bardzo dynamicznie i właśnie dlatego w chwili obecnej poszukujemy nowego członka do naszego zespołu. Wszyscy wiemy, że bez osoby, która ogarnie sprzęty i oprogramowanie żadna firma nie ma prawa istnieć :). Potrzebujemy zatem Superbohatera, który będzie przybywał z pomocą, kiedy ’to nie działa’!
Twoje obowiązki:
- Przygotowywanie nowych stanowisk pracy (w tym konfiguracja systemu)
- Modyfikacja istniejących stanowisk
- Zamawianie, konserwacja i utylizacja sprzętu
- Inwentaryzacja środków trwałych
- Zgłaszanie usterek linii telefonicznej, internetowej i awarii licencji
- Bieżąca obsługa i administracja stacji roboczych
Oczekujemy od Ciebie:
- Wykształcenia minimum średniego
- Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- Znajomości systemów operacyjnych Mac OS/Windows
- Umiejętności wykonywania podstawowych napraw komputerów, sprzętu sieciowego i biurowego
- Podstawowa znajomość sieci LAN i Web
- Bardzo dobrej organizacji pracy, samodzielności i systematyczności
- Niekaralności
- Prawa jazdy kat. B
Oferujemy Tobie:
- Dowolnie wybraną formę zatrudnienia (umowa o pracę, B2B, umowa zlecenie)
- Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy
- Początkowe wynagrodzenie zależne od poziomu doświadczenia
- Nowoczesny sprzęt i pracę w nowoczesnym biurowcu Piastów Office Center
- Nieformalną i przyjazną atmosferę pracy
- W zależności od wybranej formy współpracy różnorodny pakiet benefitów na preferencyjnych warunkach, a w nim m.in. prywatną opiekę medyczną Medicover
- Wracamy do normalność, czyli szykują się imprezy, eventy i sporo atrakcji :)