Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
1 dni
As a Privacy Project Manager, you will play a pivotal role in advancing privacy standards throughout the organization. We are seeking a detail-oriented and proactive individual to join our team in a role focused on the development and execution of our program methodology and operational models. If...
Zadania, które na Ciebie czekają: Analiza sprzedaży: Tworzenie modeli analitycznych mających na celu zrozumienie i przewidywanie trendów sprzedażowych, identykowanie szans i ryzyk. Rozwój strategii sprzedażowych: Wsparcie zespołów sprzedażowych i marketingowych w tworzeniu strategii...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM system; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
MAJOREL POLSKAKraków, Tertium Business Park
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
5 dni
Duties and Responsibilities Review and process incoming privacy requests through online tools Evaluate validity of each request in line with our clients policies; Continually educate yourself about changes to policies and protocols with the support of our Training and Quality Departments; Work...
As a Customer Care Agent you will be responsible for managing inquiries from SME-sized merchants. Your tasks will include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products. We operate in several key CRM, ERP, and other customer-related systems, making...
Specjalista ds. informatyki z jęz. francuskim/holenderskim
Specjalista ds. informatyki z jęz. francuskim/holenderskim
Experis Warszawa
Kraków
praca stacjonarna
4149 dni temu
Experis jest wyspecjalizowaną marką dedykowaną realizacji zaawansowanych usług poszukiwania i selekcji specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Experis to wynik połączenia dwóch profesjonalnych marek – Elan IT oraz Manpower Professional, które od wielu lat dostarczały swoje usługi polskim przedsiębiorstwom, a kandydatom pomagały znaleźć pracę marzeń. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. informatyki z jęz. francuskim/holenderskim
Miejsce pracy: Kraków
Zadania:
Wsparcie techniczne dla Klientów firmy
Rejestracja i klasyfikacja przychodzących zgłoszeń
Wstępna diagnoza oraz bieżące rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przy użyciu dostępnych narzędzi
Przekazywanie problemów do wyższych poziomów wsparcia z zachowaniem obowiązujących procedur
Aktywna współpraca z innymi działami wsparcia
Wymagania:
Bardzo dobra znajomość języka francuskiego lub holenderskiego
Dobra znajomość języka angielskiego
Doświadczenie w pracy na help desk
Elastyczność (praca w systemie zmianowym)
Zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
1 dni
As a Privacy Project Manager, you will play a pivotal role in advancing privacy standards throughout the organization. We are seeking a detail-oriented and proactive individual to join our team in a role focused on the development and execution of our program methodology and operational models. If...
Zadania, które na Ciebie czekają: Analiza sprzedaży: Tworzenie modeli analitycznych mających na celu zrozumienie i przewidywanie trendów sprzedażowych, identykowanie szans i ryzyk. Rozwój strategii sprzedażowych: Wsparcie zespołów sprzedażowych i marketingowych w tworzeniu strategii...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM system; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
MAJOREL POLSKAKraków, Tertium Business Park
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
5 dni
Duties and Responsibilities Review and process incoming privacy requests through online tools Evaluate validity of each request in line with our clients policies; Continually educate yourself about changes to policies and protocols with the support of our Training and Quality Departments; Work...
As a Customer Care Agent you will be responsible for managing inquiries from SME-sized merchants. Your tasks will include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products. We operate in several key CRM, ERP, and other customer-related systems, making...