Ogłoszenie numer: 8303349, z dnia 2023-06-13
Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą
02-675 Warszawa, ul. Wołoska 5
poszukuje kandydata do pracy na stanowisku
Specjalista ds. Informacji i promocji
Miejsce pracy: Warszawa, Ul. Wołoska 5
Opis stanowiska
Liczba stanowisk: 1
Wymiar etatu: 1
Statu: nabór w toku
Miejsce pracy: ul. Wołoska 5, Warszawa
Ważne do: 30.06.2023 r.
Czym będziesz się zajmować:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.in.:
-
Kompleksowe prowadzenie i moderowanie strony internetowej Ośrodka.
-
Administrowanie strony Ośrodka na portalach społecznościowych.
-
Przygotowywanie tekstów, artykułów promocyjnych i prezentacji.
-
Redagowanie pism i dokumentów.
-
Opracowywanie materiałów promocyjnych.
-
Monitorowanie stron internetowych Szkół Polskich.
-
Współpraca z podwykonawcami w ramach realizacji zadań projektowych.
-
Współpraca z organizacjami polonijnymi i partnerami Ośrodka Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą.
-
Koordynacja programów i projektów realizowanych w Ośrodek.
-
Współudział w organizacji konferencji, sympozjów, spotkań prowadzonych przez Ośrodek.
-
Sporządzanie zestawień na potrzeby MEiN oraz innych urzędów centralnych.
Kogo poszukujemy:
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe (minimum licencjat)
- co najmniej 6-letni staż pracy
- minimum 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu działań informacyjno-promocyjnych, w tym tworzeniu i redagowaniu tekstów informacyjnych na stronę internetową i do serwisów społecznościowych
- biegła umiejętność obsługi programów pakietu Ms Office, przede wszystkim Word, Excel, Power Point
- bardzo wysoki poziom poprawności językowej (w zakresie języka polskiego) − umiejętność tworzenia własnych tekstów oraz umiejętność redakcji językowej i korekty tekstów innych autorów
- znajomość systemu zarządzania treścią WordPress w zakresie umożliwiającym samodzielne dodawanie i edycję treści
- znajomość standardu dostępności WCAG 2.1 i umiejętność jego zastosowania
- w przygotowywaniu materiałów do publikacji
- podstawowa znajomość programów graficznych, np. Adobe Photoshop /Adobe InDesign, / Canva lub innych
- znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B1
- umiejętność koordynacji kilku zadań jednocześnie
- umiejętności komunikacyjne i w zakresie współpracy z wieloma podmiotami
- cechy takie jak: odpowiedzialność, komunikatywność, rzetelność, bezkonfliktowość.
Pożądane:
- znajomość obsługi Adobe Acrobat
- podstawowe umiejętności montażu wideo
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- znajomość systemu edukacji w Polsce
- znajomość Ustawy o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych
- znajomość Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
Oferujemy
- elastyczny czas pracy,
- dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego
- w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
- „trzynaste” wynagrodzenie,
- pakiet socjalny (dofinansowanie do wypoczynku pracowników oraz dzieci pracowników, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach),
- dopłata do biletów na imprezy kulturalne,
- dopłata do biletów sportowo-rekreacyjnych,
- możliwość rozwoju zawodowego (dofinansowanie do studiów i szkoleń),
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- nowoczesne biuro w prestiżowej lokalizacji na warszawskim Mokotowie,
- miłą atmosferę pracy.
Dostępność:
- nasza instytucja jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną,
- jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
- w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 2%.
Warunki pracy:
- praca biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 6 godzin dziennie,
- miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: budynek wyposażony w windy.
Dodatkowe informacje:
Osoba zaproszona na rozmowę kwalifikacyjną zobowiązana jest do przedstawienia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz świadectwa pracy potwierdzające wymagany staż pracy.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o zakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru, terminie i miejscu jego przeprowadzenia oraz metodach i technikach naboru stosowanych na tym etapie.
Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone komisyjnie. Prosimy o przesyłanie aplikacji w sposób wskazany w ogłoszeniu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerami telefonów: 22 390 37 02, 22 390 37 05, 22 390 37 23.
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne):
- CV,
- podpisane i zeskanowane Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji.
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe):
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu
w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów, - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia.
Aplikuj do 30 czerwca 2023r.
za pomocą przycisku aplikacyjnego
lub
w formie papierowej w zamkniętej kopercie na adres:
Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą,
02-675 Warszawa
ul. Wołoska 5.
Koniecznie z dopiskiem na kopercie: Rekrutacja Specjalista ds. informacji i promocji.
Decyduje data wpływu oferty do ORPEG.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerami telefonów: 22 390 37 02, 22 390 37 26.
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść Klauzuli obowiązku informacyjnego w procesie rekrutacji.