G-Force jest wiodącym dostawcą usług rekrutacji stałych i outsourcingu.
Do grona naszych Klientów należą globalne firmy z branży: IT i BPO/SSC.
Poszukujemy Kandydatów na stanowiska specjalistyczne i managerskie zainteresowanych rozwojem kariery na terenie Polski i zagranicy.
Obecnie dla naszego Klienta, poszukujemy osób zainteresowanych pracą jako:
Specjalista ds. I linii wsparcia technicznego z językiem fińskim / duńskim / szwedzkim
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: HD/WAW/2018
Opis stanowiska:
- diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, sprzętem
- zapewnienie profesjonalnego wsparcia użytkownikowi końcowemu
- monitoring oraz dokumentowanie incydentów zgłaszanych do punktu serwisowego z zastosowaniem odpowiednich procedur oraz narzędzi
- interakcja z II linią wsparcia, zewnętrznymi dostawcami w wszelkich zadaniach związanych z infrastrukturą informatyczną
Oczekiwania wobec Kandydatów:
- zaawansowana znajomość jednego z języków: fiński, duński, szwedzki
- dobra znajomość j. angielskiego
- doświadczenie na podobnym stanowisku (Helpdesk, IT Support)
- wykształcenie kierunkowe będzie dodatkowym atutem
- umiejętność rozwiązywania problemów oraz zdolność analitycznego myślenia
- komunikatywność
Nasz Klient oferuje:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, karta sportowa)
- szkolenia przygotowujące do wykonywanych obowiązków
- przyjazną atmosferę pracy
- jasną ścieżkę rozwoju dopasowaną do wymagań i potrzeb pracowników