KIRCHHOFF Automotive jest partnerem w rozwoju dla branży motoryzacyjnej, produkującym metalowe i hybrydowe złożone zespoły szkieletów strukturalnych nadwozi i podwozi z uwzględnieniem nowoczesnych systemów zabezpieczeń przed skutkami kolizji. Zatrudniając przeszło 9 000 Pracowników działamy jako prężna organizacja na całym świecie.
Specjalista ds. HR
Miejsce pracy: Gniezno
ZADANIA:
- Pełnienie roli doradczej w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi i szybkie reagowanie na potrzeby biznesowe, wsparcie biznesu w realizacji celów zgodnie z polityką HR;
- Prowadzenie rekrutacji i selekcji pracowników (stanowiska bezpośrednio i pośrednio produkcyjne oraz specjalistyczne);
- Zarządzanie szkoleniami dla pracowników (analiza potrzeb, budżet, plan, realizacja, ocena, raportowanie)
- Prowadzenie (jako trener wewnętrzny) szkoleń dla pracowników (wstępne oraz inne);
- Koordynacja spraw związanych z komunikacją wewnętrzną (przygotowywanie treści ogłoszeń wew., do intranet, publikacje wewnętrzne) ;
- Rozwiązywanie problemów dotyczących relacji z pracownikami;
- · Udział i prowadzenie projektów HR dla KIRCHHOFF Polska;
- Przygotowywanie analiz i raportów w ramach prowadzonych projektów i zadań w celu opracowania rozwiązań, programów i polityk.
- Zarządzanie regulaminami istniejącymi w organizacji (Regulamin Pracy, Regulamin Wynagradzania, Regulamin ZFŚS) – aktualizacja oraz zapewnienie właściwej komunikacji;
- Współpraca z instytucjami zewnętrznymi takimi, jak PIP oraz partnerem społecznym wewnątrz organizacji;
- Administrowanie oraz zarządzanie danymi kadrowymi – aktualizacja oraz zapewnienie zgodności z przepisami (prowadzenie i aktualizowanie teczek kadrowych, przygotowywanie umów, porozumień zmieniających, świadectw pracy, zaświadczeń o zarobkach i zatrudnieniu, rozliczenie czasu pracy pracowników na potrzeby przygotowania wypłaty wynagrodzeń, stan urlopów, monitoring ważności badań lekarskich, szkoleń bhp)
WIEDZA, KWALIFIKACJE, UMIEJĘTNOŚCI:
- Wiedza interdyscyplinarna w obszarze HR – znajomość różnorodnych tematów w zakresie zasobów ludzkich, w tym praktyk wynagradzania, stosunków pracowniczych i związków zawodowych, zarządzania wydajnością, przepisów dotyczących zatrudnienia.
- Wykształcenie z dziedziny psychologii i doradztwa jest atutem.
- Rozumienie finansowych i biznesowych celów firmy i opracowywanie rozwiązań związanych z zasobami ludzkimi, które mogłyby przynieść korzyść firmie (podstawowa wiedza z rachunkowości i administracji w celu udzielania rzetelnych porad dotyczących budżetowania oraz znalezienia jak najlepszych pracowników).
- Rozwinięte umiejętności społeczne, komunikacyjne, umiejętność słuchania (ważna rola – „ułatwianie” komunikacji między organizacją a jej pracownikami).
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- Proponuje rozwiązania i usprawnienia w różnych obszarach,
- Znajomość przepisów prawa pracy i innych rozporządzeń z niego wynikających;
- Znajomość obsługi komputera (w szczególności Excel, Power Point);
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- Doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku