Coffeedesk zajmuje się kawą od ziarna po ostatnią kroplę. Obecnie w ramach marki działają sklep internetowy, platforma zamówień biznesowych, dwie kawiarnie oraz biura w Kołobrzegu, Szczecinie i Warszawie. Coffeedesk skupia się na produktach wyjątkowej jakości i równie niezwykłej obsłudze klientów. Nasze działania były wielokrotnie nagradzane, doceniając zarówno szybki rozwój, podejście do biznesu, wizerunek, jak i wartości pracodawcy.
Stawiamy na poszukiwanie talentów i skupiamy się na charakterze, bo wierzymy, że wiele można się nauczyć, ale to charakter jest niezmienny. Dzięki skutecznej rekrutacji oraz wspaniałej atmosferze tworzymy niezwykle zgrany zespół ludzi, którzy uwielbiają swoją pracę. Mamy duże ambicje i niepohamowany apetyt na kawę, dlatego poszukujemy stale osób, które wzbogacą nasz zespół swoim talentem, osobowością i pasją.
Mamy dla Ciebie HR-owe wyzwanie!
Szukamy osoby, która wniesie nową jakość do naszych rekrutacji: chcemy znajdować idealne osoby na każde stanowisko, totalnie wpisujące się w nasz styl i wyznające te same wartości; chcemy by nasz Supreme Service dotyczył także rekrutacji kandydatów, dając im miłą atmosferę, ciekawe pytania i zainteresowanie marką, niezależnie od wyników spotkania. Chcemy stworzyć bazę danych wszystkich rekrutacji, bo wierzymy, że nieraz zetknęliśmy się z idealnymi osobami, ale w nieodpowiednim czasie. Dlatego szukamy osoby, która po prostu wie, jak wprowadzić wyjątkowy system rekrutacji, śmiało proponując niecodzienne rozwiązania, które będą dążyć do tego, że będziemy mogli pochwalić się tak dobrym systemem rekrutacji, jak dobra jest nasza obsługa klienta :)
- Realizacja procesów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne i menedżerskie;
- Bezpośrednia współpraca z menedżerami w zakresie doboru narzędzi rekrutacji i oceny kompetencji kandydatów;
- Nawiązywanie i prowadzenie kontaktu z kandydatami w ramach prowadzonych projektów;
- Identyfikacja odpowiednich kandydatów poprzez poszukiwania bezpośrednie;
- Aktywny udział w poszukiwaniu alternatywnych możliwości dotarcia do kandydatów oraz ich selekcja;
- Tworzenie i aktualizacja wewnętrznych baz kandydatów;
- Organizowanie procesów rekrutacji wewnętrznej;
- Współpraca z dostawcami usług wspierających proces rekrutacji (m.in. agencjami rekrutacyjnymi, urzędami pracy i uczelniami);
- Przygotowywanie raportów i analiz z realizacji procesów rekrutacyjnych;
Ale to nie koniec! Nasza aktualna ekipa to ponad 90 wyjątkowych osobowości, które tworzą super drużynę, ale wiemy, że możemy grać jeszcze lepiej z dobrym trenerem. Dlatego drugim wyzwaniem jest wparcie naszych managerów w budowaniu zespołów, onboardingu, zwiększaniu umiejętności, a także znajdowaniu rozwiązań na coraz lepsze warunki pracy, tak by nasza ekipa działała sprawnie i komfortowo. Dlatego szukamy osoby, która po prostu wie, jak rozwijać umiejętności i zespoły, tak by każdy marzył o tym, by pracować w Coffeedesk! :)
- Kompleksowym wsparciem menedżerów w zakresie zarządzania pracownikami;
- Aktywnym udziałem we wdrażaniu nowych pracowników - onboarding;
- Zarządzaniem rozwojem pracowników – planowaniem ścieżek karier i sukcesji, motywowaniem i budowaniem zaangażowania;
- Współtworzeniem i realizacją polityki rozwoju i szkoleń;
- Wspieraniem procesów wymiany wiedzy pomiędzy pracownikami;
- Przygotowywaniem i prowadzenie szkoleń miękkich dla pracowników i managerów;
- Wpływaniem na rozwój organizacji – m.in. współtworzeniem polityki personalnej, dbaniem o realizację HRowych wskaźników wpływających na biznes, standaryzacją i optymalizacją procesów
- Wsparciem w działaniach employer brandingowych
- Minimum 3 lata doświadczenia w obszarze prowadzenia procesów rekrutacyjnych oraz szkoleń i rozwoju pracowników;
- Wykształcenie wyższego (psychologia, socjologia, zarządzanie zasobami ludzkimi lub pokrewne);
- Dobra znajomość języka angielskiego;
- Wiedza oraz praktyczne umiejętności stosowania narzędzi i technik HRowych;
- Doświadczenie w pracy w strukturze rozproszonej;
- Zaawansowane umiejętności budowania relacji i współpracy z biznesem;
- Inicjatywa i umiejętność wdrażania swoich pomysłów;
- Wysoki poziomu energii, entuzjazmu, pozytywnego nastawienia oraz chęci rozwoju;
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i perswazyjne;
- Branie pełnej odpowiedzialności za powierzone zadania;
- Bardzo dobra organizacja pracy oraz samodzielność w działaniu;
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie uznaniowe;
- Rabaty pracownicze na wszystko co oferuje Coffeedesk;
- Pracę w młodym zespole pozytywnie zakręconym na punkcie kawy;
- Realny wpływ na rozwój firmy z międzynarodowymi ambicjami;
- Dużo dobrej kawy i herbaty.