Firma Labor Poland Sp. Z o.o. jest międzynarodową firmą działającą w branży finansowej na rynku polskim i zagranicznym. Na chwilę obecną poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. HR i Administracji z językiem angielskim
Miejsce pracy Warszawa
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna:
- za bieżące wsparcie działu HR w zakresie między innymi realizacji procesu rekrutacyjnego
- administrację personalną
- wsparcie w przygotowaniu dokumentacji związanej z zatrudnieniem i zakończeniem zatrudnienia, a także wszelkimi sprawami związanymi z trwaniem zatrudnienia (administrowanie benefitami pracowniczymi, zarządzanie bazą danych, doradztwo)
- współpracę z księgową naliczającą płace
- wsparcie koordynacji procesów rekrutacyjnych – selekcja, wstępny kontakt z kandydatami,
- obsługa systemów rekrutacyjnych
Od kandydatów oczekujemy:
- doświadczenia na podobnym stanowisku,
- bardzo dobrej znajomości j. angielskiego (praca w międzynarodowym środowisku)
- znajomości pakietu MS Office
- zaangażowania, pracowitości oraz bardzo dobrej organizacji pracy własnej
Oferujemy:
- pracę w pełnym wymiarze godzin
- atrakcyjne, stałe wynagrodzenie
- praca w międzynarodowym środowisku (konieczny język angielski)
- praca w centrum Warszawy
- bogaty pakiet socjalny ( np. McFit)