Najnowsze oferty pracy

  • Inżynier ds. Wsparcia Technicznego branży HVAC

    Aklima Polska   Warszawa, ul. Postępu 15, 8 piętro    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   10 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Techniczna obsługa klientów: Odpowiadanie na pytania związane z instalacją i obsługą urządzeń HVAC (pompy ciepła, rekuperacja, klimakonwektory, automatyka). Organizacja i rozwój sieci serwisantów na terenie Polski. Weryfikacja i opracowywanie dokumentacji technicznej. Wsparcie techniczne...
  • Specjalista ds. egzaminów elektronicznych

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Centrum Egzaminacyjne Główne obowiązki: nadzór organizacyjny i techniczny przebiegu egzaminów elektronicznych, wprowadzanie treści do platformy egzaminacyjnej zgodnie z wytycznymi kadry dydaktycznej, przygotowanie szkolenia dla wykładowców oraz studentów z platformy egzaminacyjnej,...
  • Specjalista ds. Egzaminów Elektronicznych

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 dni
    Główne obowiązki: Organizacyjny i techniczny nadzór nad egzaminami elektronicznymi. Wprowadzanie materiałów egzaminacyjnych do systemu zgodnie z instrukcjami. Przygotowanie i prowadzenie szkoleń z obsługi platformy dla wykładowców i studentów. Techniczne i organizacyjne wsparcie...
  • Starszy Technik HVAC

    Aklima Polska   Warszawa, ul. Postępu 15, 8 piętro    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   10 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Główne Zadania: Odpowiadanie na pytania techniczne klientów dotyczące instalacji i obsługi urządzeń takich jak pompy ciepła i klimakonwektory. Koordynacja i rozwój sieci serwisantów na terenie całej Polski. Analiza i opracowanie dokumentacji technicznej. Wsparcie techniczne dla działu...
  • Specjalista ds. Wsparcia i Rozwoju Integracji

    Alsendo sp. z o.o.   Warszawa, ul. Klimczaka 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Zakres obowiązków Zapewnienie wsparcia mailowego i telefonicznego dla Klientów Alsendo w zakresie integracji e-commerce z rozwiązaniami Apaczka.pl; Konfiguracja ustawień konta w wybranych systemach Alsendo; Tworzenie materiałów onboardingowych dla nowych Klientów; Współpraca z działem IT...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem angielskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B (West Station)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje zadania: Wsparcie Klientów w rozwiązywaniu problemów związanych z obsługą bankomatów. Odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje – stawaj się niezawodnym wsparciem technicznym i merytorycznym. Zdobywaj wiedzę z zakresu finansów i obsługi klienta.
  • Specjalista ds. Platform Egzaminacyjnych

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Centrum Egzaminacyjne Główne obowiązki: Organizacyjny i techniczny nadzór nad egzaminami elektronicznymi. Wprowadzanie materiałów egzaminacyjnych do systemu zgodnie z instrukcjami. Przygotowanie i prowadzenie szkoleń z obsługi platformy dla wykładowców i studentów. Techniczne i...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem holenderskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B (West Station)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje główne zadania: Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z obsługą bankomatów. Odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje, zapewniając wsparcie techniczne i merytoryczne.
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem holenderskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B (West Station)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twoje główne zadania: Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z obsługą bankomatów. Odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje, zapewniając wsparcie techniczne i merytoryczne.
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem holenderskim

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie techniczne klientów w rozwiązywaniu problemów; Reagowanie na zgłoszenia i reklamacje;
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Helpdesku

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
rekrutacja online
1525 dni temu

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A to lider branży edukacyjnej w Polsce i rozpoznawalna, godna zaufania marka z wartościami i tradycją. Obecnie WSiP oferuje nowoczesne i kompleksowe rozwiązania edukacyjne dla nauczycieli, uczniów i rodziców we wszystkich obszarach edukacji przedszkolnej, szkolnej i pozaszkolnej. 
Dzięki produktom cyfrowym 
i multimedialnym oraz nowoczesnym podręcznikom wspieramy procesy edukacyjne na wszystkich poziomach systemu edukacji ucznia od 3 do 20 roku życia, jak również w szkolnictwie zawodowym. 

 

Obecnie poszukujemy do pracy w dziale IT osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Helpdesku
Miejsce pracy: Warszawa

Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • Bezpośrednie i zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie obsługi oprogramowania i sprzętu,
  • Instalację i konfigurację sprzętu i oprogramowania,
  • Administrowanie kontami użytkowników w AD – tworzenie, modyfikowanie, blokowanie.
  • Wykrywanie, rejestrację oraz obsługę incydentów serwisowych,
  • Prowadzenie szkoleń stanowiskowych w zakresie obsługi sprzętu,
  • Rejestrację oraz inwentaryzację sprzętu

Oczekujemy:

  • Minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • Wykształcenie techniczne,
  • Zaawansowana praktyczna znajomość klienckich systemów operacyjnych: Microsoft, Mac
  • Znajomość systemów i usług opartych o rozwiązania: Windows Server, Active Directory, Microsoft Exchange, Microsoft 365, Windows 10 Professional.
  • Wiedza ogólna w zakresie zagadnień sieciowych oraz bezpieczeństwa IT,
  • Praktyczna znajomość oprogramowania pakietu Microsoft Office na poziomie zaawansowanym,
  • Praktyczna znajomość zagadnień dotyczących współdzielenia zasobów (plików, drukarek),
  • Umiejętność obsługi stacji pracujących w domenie,
  • Umiejętność konfiguracji systemów operacyjnych telefonów komórkowych – Android, iOS,
  • Znajomość obsługi sprzętu biurowego i jego eksploatacji,
  • Znajomość systemów klasy MDM (Mobile Device Management) będzie dodatkowym atutem,
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym korzystanie z dokumentacji technicznej.

Kompetencje interpersonalne:

  • Komunikatywność, postawa prokliencka oraz pozytywne nastawienie do wykonywanej pracy,
  • Umiejętność dostosowywania przekazywanych komunikatów do odbiorcy,
  • Sumienność, odpowiedzialność oraz samodzielność w realizacji zadań,
  • Umiejętność skutecznego rozwiązywania problemów,
  • Umiejętność pracy w zespole przy rozwiązywaniu złożonych zagadnień,
  • Otwartość na naukę i poszerzanie kompetencji zawodowych.

Oferujemy:

  • Ciekawą pracę w innowacyjnej firmie promującej nowoczesność w edukacji,
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia zależne od doświadczenia i posiadanych kompetencji,
  • Możliwość rozwoju kompetencji na samodzielnym stanowisku.
 

Poznaj

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.

Łączy nas… edukacja!

Zatrudniamy 600 pracowników, rocznie mamy ponad dwa tysiące współpracowników. Pracujemy w różnorodnych zespołach nastawionych na współpracę i innowacyjność.

Podobne oferty

  • Inżynier ds. Wsparcia Technicznego branży HVAC

    Aklima Polska   Warszawa, ul. Postępu 15, 8 piętro    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   10 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Techniczna obsługa klientów: Odpowiadanie na pytania związane z instalacją i obsługą urządzeń HVAC (pompy ciepła, rekuperacja, klimakonwektory, automatyka). Organizacja i rozwój sieci serwisantów na terenie Polski. Weryfikacja i opracowywanie dokumentacji technicznej. Wsparcie techniczne...
  • Specjalista ds. egzaminów elektronicznych

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Centrum Egzaminacyjne Główne obowiązki: nadzór organizacyjny i techniczny przebiegu egzaminów elektronicznych, wprowadzanie treści do platformy egzaminacyjnej zgodnie z wytycznymi kadry dydaktycznej, przygotowanie szkolenia dla wykładowców oraz studentów z platformy egzaminacyjnej,...
  • Specjalista ds. Egzaminów Elektronicznych

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 dni
    Główne obowiązki: Organizacyjny i techniczny nadzór nad egzaminami elektronicznymi. Wprowadzanie materiałów egzaminacyjnych do systemu zgodnie z instrukcjami. Przygotowanie i prowadzenie szkoleń z obsługi platformy dla wykładowców i studentów. Techniczne i organizacyjne wsparcie...
  • Starszy Technik HVAC

    Aklima Polska   Warszawa, ul. Postępu 15, 8 piętro    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   10 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Główne Zadania: Odpowiadanie na pytania techniczne klientów dotyczące instalacji i obsługi urządzeń takich jak pompy ciepła i klimakonwektory. Koordynacja i rozwój sieci serwisantów na terenie całej Polski. Analiza i opracowanie dokumentacji technicznej. Wsparcie techniczne dla działu...
  • Specjalista ds. Wsparcia i Rozwoju Integracji

    Alsendo sp. z o.o.   Warszawa, ul. Klimczaka 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Zakres obowiązków Zapewnienie wsparcia mailowego i telefonicznego dla Klientów Alsendo w zakresie integracji e-commerce z rozwiązaniami Apaczka.pl; Konfiguracja ustawień konta w wybranych systemach Alsendo; Tworzenie materiałów onboardingowych dla nowych Klientów; Współpraca z działem IT...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem angielskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B (West Station)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje zadania: Wsparcie Klientów w rozwiązywaniu problemów związanych z obsługą bankomatów. Odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje – stawaj się niezawodnym wsparciem technicznym i merytorycznym. Zdobywaj wiedzę z zakresu finansów i obsługi klienta.
  • Specjalista ds. Platform Egzaminacyjnych

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Centrum Egzaminacyjne Główne obowiązki: Organizacyjny i techniczny nadzór nad egzaminami elektronicznymi. Wprowadzanie materiałów egzaminacyjnych do systemu zgodnie z instrukcjami. Przygotowanie i prowadzenie szkoleń z obsługi platformy dla wykładowców i studentów. Techniczne i...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem holenderskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B (West Station)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje główne zadania: Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z obsługą bankomatów. Odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje, zapewniając wsparcie techniczne i merytoryczne.
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem holenderskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B (West Station)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twoje główne zadania: Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z obsługą bankomatów. Odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje, zapewniając wsparcie techniczne i merytoryczne.
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem holenderskim

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie techniczne klientów w rozwiązywaniu problemów; Reagowanie na zgłoszenia i reklamacje;