Specjalista ds. Helpdesku
Miejsce pracy:
Warszawa
Co możemy zaoferować?
- Zniżkowe bilety dla pracowników i ich rodzin
- Prywatną opiekę medyczna i świadczenia socjalne
- Karty sportowe
- Umowę o pracę
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Niezbędne szkolenia i certyfikaty
- Pracę w zgranym zespole i unikalnym miejscu pracy
- Ciekawą pracę w środowisku lotniczym
- Zniżkowe bilety dla pracowników i ich rodzin
- Prywatną opiekę medyczna i świadczenia socjalne
- Karty sportowe
- Umowę o pracę
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Niezbędne szkolenia i certyfikaty
- Pracę w zgranym zespole i unikalnym miejscu pracy
- Ciekawą pracę w środowisku lotniczym
Jakie zadania na Ciebie czekają?
- Instalacja i konfiguracja urządzeń teleinformatycznych
- Zapewnienie bezpiecznej i wydajnej pracy infrastruktury IT, prace związane z utrzymaniem, konserwacją i naprawą sprzętu informatycznego oraz oprogramowania
- Usuwanie awarii dotyczących urządzeń sieciowych i systemów serwerowych
- Rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie rozwiązań teleinformatycznych (w tym obsługa zgłoszeń telefonicznych i elektronicznych)
- Szkolenie użytkowników z zakresu obsługi programów i systemów teleinformatycznych
- Zgłaszanie podwykonawcom wszelkich problemów związanych z działaniem urządzeń i systemów
- Obsługa zdalna oraz na miejscu wszystkich oddziałów Spółki
- Przekazywanie drugiej linii wsparcia, problemów wykraczających poza kompetencje linii pierwszej
Czego od Ciebie oczekujemy:
- Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku minimum 2 lata
- Wykształcenia min. średniego (mile widziany profil informatyczny)
- Znajomości języka angielskiego - poziom B1
- Prawa jazdy kategorii B
- Bardzo dobrej znajomości systemów operacyjnych Windows 7/8/10 (instalacja, konfiguracja)
- Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office od wersji 2010
- Wiedzy z zakresu sieci TCP/IP
- Podstawowej wiedzy z zakresu obsługi systemów GNU/LINUX
- Podstawowej wiedzy z zakresu obsługi systemów Windows Server od wersji 2008 R2
- Bardzo dobrej znajomości sprzętu komputerowego i biurowego oraz umiejętności jego naprawy
- Umiejętności pracy w zespole oraz komunikatywności
- Gotowości do pracy zmianowej (3 zmiany, weekendy oraz święta)
- Gotowości do wyjazdów służbowych