Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne.
Specjalista ds. HelpDesku z językiem angielskim
Praca Tymczasowa
Nr Ref.: HP/050/ZEG
Zadania:
- Obsługa linii Help Deskowej
- Wsparcie administracji
- Rozwiązywanie bieżących problemów
- Dobra znajomość jęz. angielskiego
- Łatwość nawiązywania i utrzymywania kontaktów
- Wykształcenie min. licencjat;
- Umiejętność obsługi komputera
- Odpowiedzialność;
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
- Wysokie umiejętności interpersonalne oraz kultura osobista;
- Odporność na stres;
- Umiejętność rozwiązywania konfliktów/ sytuacji konfliktowych;
- Kreatywność
- Umowę o pracę w międzynarodowej firmie
- Prace w systemie zmianowym (trzy zmiany)
- Stałe wynagrodzenie
- Możliwość rozwoju w nowo otwartej placówce w Polsce