Specjalista ds. Handlu
Miejsce pracy: Katowice
Jakie będą Twoje główne zadania?
Jako Specjalista ds. Handlu będziesz odpowiedzialny za:
- Nawiązywanie kontaktów z nowymi dostawcami w celu zapewnienia rozwoju portfolio aktywnych dostawców na przydzielonym obszarze.
- Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów w celu przedstawienia koncepcji firmy i zaproponowania przyszłej współpracy.
- Tworzenie dokumentacji zakupu ze wszystkimi szczegółami dotyczącymi produktów, takimi jak ilość, zdjęcia, skład itp.
- Dokonywanie analizy procesu zakupu w celu jego optymalizacji pod kątem osiągnięcia proponowanych celów.
- Negocjowanie warunków zakupu z dostawcami (cena, ilość, warunki płatności, warunki transportu).
- Wprowadzanie i aktualizacja danych o dostawcach w systemie operacyjnym w celu zapewnienia poprawności informacji.
- Uczestnictwo w konferencjach, prezentacjach firmy, targach branżowych w celu prezentacji konceptu biznesowego oraz identyfikacji potencjalnych partnerów wśród obecnych dostawców.
Czego oczekujemy?
- Znajomości języka angielskiego na poziomie minimum B2.
- Mile widziana znajomość języka niemieckiego, włoskiego, czeskiego, słowackiego, chorwackiego lub polskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w środowisku biznesowym.
- Entuzjastycznego podejścia do pracy i zorientowania na wyniki. W czasie szkolenia prowadzimy progresywną selekcję.
- Predyspozycji do negocjacji i łatwości komunikacji w języku obcym.
- Zorientowania na karierę w handlu międzynarodowym.
Co oferujemy w zamian?
- 4 tygodnie szkolenia i 8 tygodni programu coachingowego.
- Realne możliwości rozwoju kariery w środowisku zawodowym, w dynamicznym i odnoszącym sukcesy zespole.
- Stałe godziny pracy, wygodna przestrzeń do pracy, atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + miesięczne premie uzależnione od wyników.
- Wsparcie współpracowników i przełożonych na każdym etapie Twojej kariery.