Nasza działalność wpisana jest w małopolską tradycję. Posiadamy kilkunastoletnie doświadczenia w prowadzeniu detalicznej sieci sklepów spożywczych. Dynamiczny rozwój wyróżnia nasza sieć na lokalnym rynku.
Obecnie - w związku z intensywnym rozwojem – poszukujemy ambitnych i doświadczonych osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
-
aktywne poszukiwanie korzystnych ofert handlowych,
-
bieżące monitorowanie ofert rynkowych i tworzenie raportów w tym zakresie,
-
koordynowanie zamówień oraz dostaw towarów,
-
dokonywanie zakupów na potrzeby firmy,
-
dystrybucja produktów wewnątrz sieci sklepów,
-
bieżąca współpraca z kupcami i kierownikami sklepów,
-
zarządzanie wewnętrznym magazynem, a w tym:
-
wykonywanie prac związanych z przepływem towaru w magazynie,
-
przyjmowanie dostaw i wydawanie towarów,
-
magazynowanie towarów zgodnie z procedurami wewnętrznymi,
-
ocenianie jakości przyjmowanych towarów zgodnie z procedurami,
-
udział w projektach realizowanych przez Spółkę,
-
rozwiązywanie bieżących problemów w zakresie zagadnień handlowych,
-
wykształcenie minimum średnie,
-
minimum dwuletnie doświadczenie w obsłudze sprzedażowej i logistycznej B2B,
-
biegła znajomość zagadnień handlowych, zwłaszcza w obszarze FMCG,
-
bardzo dobra organizacja własnego czasu pracy,
-
znajomość zagadnień gospodarki magazynowej,
-
umiejętność prowadzenia zaawansowanych negocjacji,
-
bardzo wysoka kultura osobista i zdolności interpersonalne,
-
umiejętność budowania dobrych i trwałych relacji z dostawcami,
-
samodzielność, odpowiedzialność i systematyczność w działaniu,
-
zaawansowana znajomość i pakietu Office,
-
czynne prawo jazdy kat. B
-
aktualna książeczka SANEPID
-
możliwość współpracy w oparciu o własną działalność gospodarczą będzie dodatkowym atutem.
-
pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
-
samodzielne i odpowiedzialne stanowisko pracy,
-
wyzwania umożliwiające rozwój własnych kompetencji,
-
przyjazną atmosferę w pracy.