Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Digital marketingu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań, ul. Pastelowa 16    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    19 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Współtworzenie strategii komunikacji i rozwoju marek w internecie (z wyłączeniem kampanii social media). Planowanie i wdrażanie kampanii digital dla wybranych produktów: e-mail marketing, SEM - PPC, display, video i mobile marketing. Analiza kluczowych wskaźników...
  • Specjalista ds. Digital marketingu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań, ul. Pastelowa 16    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Współtworzenie strategii komunikacji i rozwoju marek w internecie (z wyłączeniem kampanii social media). Planowanie i wdrażanie kampanii digital dla wybranych produktów: e-mail marketing, SEM - PPC, display, video i mobile marketing. Analiza kluczowych wskaźników...
  • Specjalista ds. e-marketingu

    Klient portalu Praca.pl   Poznań    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    5 dni
    Współtworzenie strategii komunikacji i rozwoju marek online (bez social media). Realizacja kampanii digital: e-mail marketing, SEM PPC, display, video, mobile. Analizowanie i optymalizowanie rezultatów kampanii, propozycje zmian (Google Analytics). Obserwacja trendów i innowacje w komunikacji...
  • Specjalista ds. marketingu i komunikacji

    POLMED S.A.   wielkopolskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Cel stanowiska: Komunikacja zewnętrzna marki w mediach społecznościowych i wsparcie potrzeb marketingowych w centrach medycznych; Główne obowiązki i zakres realizowany zadań: Prowadzenie angażującej komunikacji zewnętrznej marki w mediach społecznościowych ukierunkowanej na cel;...
  • Specjalista ds. Marketingu

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Tworzenie i zarządzanie treściami na Facebooku, Instagramie i TikToku. Projektowanie materiałów reklamowych takich jak banery, plakaty oraz treści online, współpraca z zespołem grafików. Autorskie tworzenie grafik i filmów na potrzeby kampanii social mediów przy użyciu narzędzi takich...
  • Specjalista ds. Marketingu

    Klient portalu Praca.pl   Izabelin-Dziekanówek    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Projektowanie grafik i prezentacji handlowych, Wspieranie działu sprzedaży w działaniach marketingowych i kampaniach, Zarządzanie działaniami na mediami społecznościowymi, Administrowanie firmową stroną internetową, Tworzenie treści branżowych, Współpraca z zewnętrznymi agencjami i...
  • Młodszy Inspektor ds. Prasowych w Wydziale Promocji i Komunikacji Społecznej, w Referacie ds. Prasowych

    Straż Miejska m.st. Warszawy   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Zadania: Kształtowanie wizerunku Straży Miejskiej m.st. Warszawy poprzez realizację zadań z zakresu media relations, w tym: opracowywanie informacji i artykułów prasowych dotyczących działalności Straży Miejskiej i ich dystrybucja; utrzymanie bieżących kontaktów z mediami oraz...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu i PR

    Portal Praca.pl   Warszawa, Ursynów, Al. KEN 18 (przy metrze Kabaty)    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twoje obowiązki przygotowywanie, koordynowanie i realizacja publikacji materiałów prasowych, komunikatów i artykułów inicjowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z mediami i Influencerami organizacja i udział w branżowych eventach, targach i konferencjach, prowadzenie webinarów,...
  • Specjalista ds. Marketingu

    Grupa Pascal   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Tworzenie i realizacja strategii marketingowych i operacyjnych. Koordynacja wielu projektów równocześnie. Zarządzanie kampaniami reklamowymi w mediach społecznościowych, radiu i innych kanałach. Identyfikacja nowych szans rynkowych i wdrażanie strategii ich wykorzystywania.
  • Pracownik Działu Marketingu

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Współtworzenie strategii marketingowych i operacyjnych. Multizadaniowość w koordynacji projektów. Prowadzenie i zarządzanie kampaniami reklamowymi w mediach społecznościowych, radiu. Identifikacja i wykorzystanie nowych możliwości rynkowych.
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Google Ads

Grupa TENSE Polska sp. z o.o. sp. k.
Poznań
specjalista (mid)
praca stacjonarna
rekrutacja online
1317 dni temu

Grupa TENSE Polska – jesteśmy mistrzami świata i Europy w pozycjonowaniu. W 2021 roku zdobyliśmy złoto  w konkursie branżowym European Search Awards w kategorii Best Low Budget Campaign. W 2020 zajęliśmy pierwsze miejsce w międzynarodowym konkursie Global Search Awards. Obie nagrody otrzymaliśmy w uznaniu za niestandardowe podejście do strategii i doskonałe wyniki kampanii dla naszych Klientów. 

 

Jesteśmy drugą najlepszą agencją marketingową roku 2020 w konkursie Global Agency Awards oraz jedną z najszybciej rozwijających się firm w Europie Środkowej wg rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe i Financial Times 2018 i 2019! Zostaliśmy wyróżnieni m.in. tytułem „Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości”, a także znaleźliśmy się w rankingu Gazele Biznesu 2018 i 2019.

Specjalista ds. Google Ads
Miejsce pracy: Poznań
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny za:
  • planowanie, zarządzanie i prowadzenie, optymalizację kampanii Google Ads oraz kampanii w serwisach społecznościowych,
  • analizę wyników oraz raportowanie prowadzonych działań,
  • identyfikowanie nowych trendów w marketingu internetowym, monitorowanie rynku, analizę działań konkurencji,
  • kontakt z klientem,
  • prowadzenie szkoleń.
Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli charakteryzują Cię:
  • 1-2 lata doświadczenia w prowadzeniu i optymalizowaniu kampanii w Google Ads,
  • praktyczna umiejętność korzystania z Google Ads,
  • znajomość narzędzi Google (Analytics, Search Console, Tag Manager),
  • znajomość platform sprzedażowych umożliwiająca konfigurację na potrzeby kampanii,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • samodzielność i systematyczność.
Mile widziane:
  • znajomość pozostałych systemów reklamowych (Bing Ads, Allegro Ads, Facebook/LinkedIn Ads, Double Click),
  • dobra znajomość języka angielskiego.
Co oferujemy?
  • pracę w firmie, której prestiż potwierdzają główne nagrody w międzynarodowych konkursach SEO - European Search Awards i Global Search Awards, srebro dla najlepszej agencji marketingowej roku w Global Agency Awards 2021, Diament Miesięcznika Forbes 2020, tytuł Gazeli Biznesu 2018 i 2019, Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości oraz status jednej z najszybciej rozwijających się firm w Europie Centralnej (wg rankingu Deloitte 2016 – 2018 i Financial Times 2018 i 2019),
  • możliwości udziału w międzynarodowych projektach w ramach Grupy Bauer,
  • dołączenie do firmy posiadającej certyfikat Google Partner PREMIER w uznaniu za jakość prowadzonych kampanii Google Ads oraz poziom wiedzy specjalistów,
  • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
  • możliwość dofinansowania do kursów/szkoleń/studiów,
  • elastyczne godziny rozpoczęcia dnia pracy (między 8:00 a 9:30),
  • benefity pracownicze (m.in. system kafeteryjny MyBenefit, opieka medyczna Luxmed, Multisport, ubezpieczenie grupowe),
  • eventy integracyjne.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Digital marketingu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań, ul. Pastelowa 16    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    19 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Współtworzenie strategii komunikacji i rozwoju marek w internecie (z wyłączeniem kampanii social media). Planowanie i wdrażanie kampanii digital dla wybranych produktów: e-mail marketing, SEM - PPC, display, video i mobile marketing. Analiza kluczowych wskaźników...
  • Specjalista ds. Digital marketingu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań, ul. Pastelowa 16    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Współtworzenie strategii komunikacji i rozwoju marek w internecie (z wyłączeniem kampanii social media). Planowanie i wdrażanie kampanii digital dla wybranych produktów: e-mail marketing, SEM - PPC, display, video i mobile marketing. Analiza kluczowych wskaźników...
  • Specjalista ds. e-marketingu

    Klient portalu Praca.pl   Poznań    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    5 dni
    Współtworzenie strategii komunikacji i rozwoju marek online (bez social media). Realizacja kampanii digital: e-mail marketing, SEM PPC, display, video, mobile. Analizowanie i optymalizowanie rezultatów kampanii, propozycje zmian (Google Analytics). Obserwacja trendów i innowacje w komunikacji...
  • Specjalista ds. marketingu i komunikacji

    POLMED S.A.   wielkopolskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Cel stanowiska: Komunikacja zewnętrzna marki w mediach społecznościowych i wsparcie potrzeb marketingowych w centrach medycznych; Główne obowiązki i zakres realizowany zadań: Prowadzenie angażującej komunikacji zewnętrznej marki w mediach społecznościowych ukierunkowanej na cel;...
  • Specjalista ds. Marketingu

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Tworzenie i zarządzanie treściami na Facebooku, Instagramie i TikToku. Projektowanie materiałów reklamowych takich jak banery, plakaty oraz treści online, współpraca z zespołem grafików. Autorskie tworzenie grafik i filmów na potrzeby kampanii social mediów przy użyciu narzędzi takich...
  • Specjalista ds. Marketingu

    Klient portalu Praca.pl   Izabelin-Dziekanówek    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Projektowanie grafik i prezentacji handlowych, Wspieranie działu sprzedaży w działaniach marketingowych i kampaniach, Zarządzanie działaniami na mediami społecznościowymi, Administrowanie firmową stroną internetową, Tworzenie treści branżowych, Współpraca z zewnętrznymi agencjami i...
  • Młodszy Inspektor ds. Prasowych w Wydziale Promocji i Komunikacji Społecznej, w Referacie ds. Prasowych

    Straż Miejska m.st. Warszawy   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Zadania: Kształtowanie wizerunku Straży Miejskiej m.st. Warszawy poprzez realizację zadań z zakresu media relations, w tym: opracowywanie informacji i artykułów prasowych dotyczących działalności Straży Miejskiej i ich dystrybucja; utrzymanie bieżących kontaktów z mediami oraz...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu i PR

    Portal Praca.pl   Warszawa, Ursynów, Al. KEN 18 (przy metrze Kabaty)    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twoje obowiązki przygotowywanie, koordynowanie i realizacja publikacji materiałów prasowych, komunikatów i artykułów inicjowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z mediami i Influencerami organizacja i udział w branżowych eventach, targach i konferencjach, prowadzenie webinarów,...
  • Specjalista ds. Marketingu

    Grupa Pascal   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Tworzenie i realizacja strategii marketingowych i operacyjnych. Koordynacja wielu projektów równocześnie. Zarządzanie kampaniami reklamowymi w mediach społecznościowych, radiu i innych kanałach. Identyfikacja nowych szans rynkowych i wdrażanie strategii ich wykorzystywania.
  • Pracownik Działu Marketingu

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Współtworzenie strategii marketingowych i operacyjnych. Multizadaniowość w koordynacji projektów. Prowadzenie i zarządzanie kampaniami reklamowymi w mediach społecznościowych, radiu. Identifikacja i wykorzystanie nowych możliwości rynkowych.