Grupa TENSE Polska – jesteśmy mistrzami świata i Europy w pozycjonowaniu. W 2021 roku zdobyliśmy złoto w konkursie branżowym European Search Awards w kategorii Best Low Budget Campaign. W 2020 zajęliśmy pierwsze miejsce w międzynarodowym konkursie Global Search Awards. Obie nagrody otrzymaliśmy w uznaniu za niestandardowe podejście do strategii i doskonałe wyniki kampanii dla naszych Klientów.
Jesteśmy drugą najlepszą agencją marketingową roku 2020 w konkursie Global Agency Awards oraz jedną z najszybciej rozwijających się firm w Europie Środkowej wg rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe i Financial Times 2018 i 2019! Zostaliśmy wyróżnieni m.in. tytułem „Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości”, a także znaleźliśmy się w rankingu Gazele Biznesu 2018 i 2019.
- planowanie, zarządzanie i prowadzenie, optymalizację kampanii Google Ads oraz kampanii w serwisach społecznościowych,
- analizę wyników oraz raportowanie prowadzonych działań,
- identyfikowanie nowych trendów w marketingu internetowym, monitorowanie rynku, analizę działań konkurencji,
- kontakt z klientem,
- prowadzenie szkoleń.
- 1-2 lata doświadczenia w prowadzeniu i optymalizowaniu kampanii w Google Ads,
- praktyczna umiejętność korzystania z Google Ads,
- znajomość narzędzi Google (Analytics, Search Console, Tag Manager),
- znajomość platform sprzedażowych umożliwiająca konfigurację na potrzeby kampanii,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- samodzielność i systematyczność.
- znajomość pozostałych systemów reklamowych (Bing Ads, Allegro Ads, Facebook/LinkedIn Ads, Double Click),
- dobra znajomość języka angielskiego.
- pracę w firmie, której prestiż potwierdzają główne nagrody w międzynarodowych konkursach SEO - European Search Awards i Global Search Awards, srebro dla najlepszej agencji marketingowej roku w Global Agency Awards 2021, Diament Miesięcznika Forbes 2020, tytuł Gazeli Biznesu 2018 i 2019, Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości oraz status jednej z najszybciej rozwijających się firm w Europie Centralnej (wg rankingu Deloitte 2016 – 2018 i Financial Times 2018 i 2019),
- możliwości udziału w międzynarodowych projektach w ramach Grupy Bauer,
- dołączenie do firmy posiadającej certyfikat Google Partner PREMIER w uznaniu za jakość prowadzonych kampanii Google Ads oraz poziom wiedzy specjalistów,
- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
- możliwość dofinansowania do kursów/szkoleń/studiów,
- elastyczne godziny rozpoczęcia dnia pracy (między 8:00 a 9:30),
- benefity pracownicze (m.in. system kafeteryjny MyBenefit, opieka medyczna Luxmed, Multisport, ubezpieczenie grupowe),
- eventy integracyjne.