Caritas Polska to największa, organizacja społeczno-charytatywna w Polsce.
Nasza siedziba główna mieści się w sercu Warszawy i gromadzi dziś ponad 130 pracowników. Zostając jednym z nich, poznasz kulisy pracy w sektorze pomocy humanitarnej, rozwojowej i rzeczniczej.
Niesienie pomocy dodaje nam skrzydeł i motywuje nas do dynamicznej profesjonalizacji wszystkich obszarów działań. Naszą organizację tworzą zarówno młode talenty, jak i doświadczeni specjaliści. Caritas to perspektywa pracy z misją, której efekty odbijają się przede wszystkim w radosnych oczach drugiego człowieka.
Działamy na pięciu kontynentach świata, w miejscach, gdzie toczą się konflikty i panuje głód, m.in. w Jemenie, Strefie Gazy, Syrii, Libanie, Ukrainie, Rwandzie, Kongo, Nepalu, Afganistanie, Wenezueli, Kolumbii, łącznie w 45 krajach świata.
W Polsce wspieramy dzieci, seniorów, migrantów i uchodźców oraz osoby wykluczone. Realizujemy kampanie społeczne, w ramach Caritas Laudato Si wprowadzamy nową jakość i język mówienia o ekologii integralnej. Współpracujemy z 45 Caritas diecezjalnymi, angażując dziesiątki tysięcy pracowników i wolontariuszy. Za granicą działamy w ramach sieci regionalnego zrzeszenia w Caritas Europa i światowej konfederacji Caritas Internationalis. W jej skład wchodzi 170 organizacji członkowskich operujących w ponad 200 krajach świata.
Wierzymy, że #dobrajestwięcej
- współtworzenie i wdrażanie strategii fundraisingowej Caritas Polska;
- współtworzenie kampanii fundraisingowych;
- pozyskiwanie nowych darczyńców dla projektów prowadzonych przez Caritas Polska;
- analiza potrzeb i zachowań darczyńców;
- budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z darczyńcami;
- tworzenie treści marketingowych kierowanych do darczyńców (listy, emaile, reklamy, broszury itp.);
- budowanie zaangażowania społecznego wokół misji organizacji,
- udział w tworzeniu i prowadzenie bazy CRM darczyńców;
- współpraca z agencjami i podwykonawcami.
- doświadczenie w pracy związanej z fundraisingiem lub dziedzinach pokrewnych tj. marketing, public relations, pozyskiwanie klientów, sprzedaż (minimum 2 lata);
- bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel, Word)
- znajomość środowisk typu CMS i e-mail marketingu (np. Get Response, SARE, itp.)
- wysokich kompetencji komunikacyjnych oraz interpersonalnych;
- orientacja na realizację celów;
- bardzo dobrej organizacji pracy własnej.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- prywatną opiekę medyczną;
- elastyczny czas rozpoczęcia pracy (7:00 – 9:00);
- możliwość skorzystania z bezpłatnego parkingu samochodowego;
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji (blisko stacji metra: Rondo Daszyńskiego);
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym;
- pracę w największej organizacji społeczno-charytatywnej w Polsce