Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Fonoskopii

Biuro Ekspertyz Sądowych Sp. z o.o.
świętokrzyskie
praca stacjonarna
1358 dni temu

Ogłoszenie numer: 4235256, z dnia 2021-03-02

Biuro Ekspertyz Sądowych Sp. z o.o. jest największą we wschodniej Polsce instytucją specjalistyczną, która od 13 lat wydaje opinie sądowe i ekspertyzy z różnych dziedzin kryminalistyki, m.in. z zakresu fonoskopii.

Specjalista ds. Fonoskopii

Miejsce pracy: świętokrzyskie

Nr Ref.: BES/Fon/1/2019

 

Opis stanowiska

  • spisywanie treści rozmów z materiałów dowodowych;
  • pobieranie głosowego materiału porównawczego do dalszych badań;
  • ocena autentyczności nagrania;
  • obróbka cyfrowa materiału dźwiękowego;
  • badania lingwistyczne mowy.

Wymagania

  • wykształcenie wyższe o kierunku lingwistycznym (logopedia z audiologią lub filologia polska);
  • umiejętność wielopłaszczyznowej analizy komunikatu językowego;
  • idealny słuch oraz rozumienie mowy w złych warunkach (szum, hałas);
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • zdolność do pracy pod presją czasu;
  • duża samodzielność połączona z umiejętnością pracy w zespole.

Dodatkowym atutem będzie

  • wykształcenie o kierunku akustycznym np. realizacja dźwięku lub inżynieria akustyczna;
  • podstawowa wiedza z zakresu obróbki dźwięku oraz obsługa dedykowanych do tego programów;
  • doświadczenie zawodowe w fonoskopii;
  • pasje związane z dźwiękiem i językiem polskim.

Oferujemy

  • elastyczne podejście do formy zatrudnienia (w zależności od preferencji zatrudnionej osoby może to być praca zdalna, umowa o pracę, zatrudnienie na podstawie umowy cywilnoprawnej);
  • gruntowne przeszkolenie z zakresu fonoskopii pod okiem specjalistów;
  • niezbędne narzędzia do pracy;
  • bardzo dobrą atmosferę pracy oraz indywidualne podejście do pracownika;
  • stabilność zatrudnienia - szukamy kandydatów zdecydowanych na długoterminową współpracę.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.