Celkar Sp. z o.o. jest firmą handlową branży motoryzacyjnej wyspecjalizowaną w sprzedaży części samochodowych do samochodów lekkich dostawczych. Na rynku istniejemy niemal 20 lat, jesteśmy firmą rodzinna z tradycjami, która równocześnie inwestuje w przyszłość i rozwój. Zatrudniamy ponad 100 osób, przede wszystkim w siedzibie firmy w Niepołomicach pod Krakowem. W związku z rozwojem Firmy poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. finansowych i rozliczeń
Miejsce pracy: Niepołomice
Zadania:
- Przygotowywanie płatności, księgowanie i rozliczanie kompensat oraz cesji
- Księgowanie wyciągów bankowych i kart kredytowych, uzgadnianie kont rachunków bankowych, raport konta środki pieniężnych w drodze,
- Przygotowywanie i wprowadzanie przelewów
- Rozliczanie wychodzących i przychodzących płatności, ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy celem wyjaśniania rozbieżności płatniczych,
- Odpowiedzialność za procedurę potwierdzania sald z kontrahentami,
- Obsługa faktoringu,
- Rozliczanie i kontrola rozliczeń kas.
- Windykacja (postępowanie upominawcze, windykacja telefoniczna, postępowanie ubezpieczeniowe)
- Rozwój narzędzi windykacyjnych
- Nadzór nad polisą należności
- Przygotowywanie dokumentów związanych z wyjazdami służbowymi oraz raportów o pobranych zaliczkach
- Nadzór nad umowami telefonicznymi, pozyskiwanie nowych numerów
- Administrowanie umowami z dostawcami benefitów (Lux Med., OK system itp.)
- Przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych
- Kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP, banki)
Wymagania:
- Co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku
- Mile widziana znajomość systemu Enova
- Wykształcenie wyższe kierunkowe lub kursy zawodowe - mile widziane dodatkowe szkolenia
- Znajomość przepisów związanych z dochodzeniem należności oraz umiejętność zastosowania ich w praktyce
- Znajomość teoretyczna i praktyczna narzędzi wykorzystywanych w windykacji (wezwania, obsługa polisy należności)
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Znajomość obsługi komputera: MS Office
- Umiejętność tworzenia zestawień i analiz MS Excel
- Umiejętności analityczne połączone z umiejętnością dzielenia się informacją
- Asertywność konsekwencja w dążeniu do określonych celów
- Sumienność, rzetelność, terminowość
Oferujemy:
- Stabilną, długoterminową pracę w firmie o długiej tradycji i mocnej pozycji na rynku w skali całej Europy
- Wzajemne zaufanie, dobrą atmosferę i pozytywną kulturę organizacji
- Możliwość rozwoju, szkoleń i współpracy z wieloma działami firmy i klientami zewnętrznymi
- Pakiet prywatnej opieki medycznej i dofinansowanie do programu OK System