Reprezentujemy osoby fizyczne i prawne w zakresie dochodzenia odszkodowań od zakładów ubezpieczeń. W imieniu poszkodowanych występujemy w sprawach dotyczących likwidacji szkód osobowych (uszkodzenie ciała, rozstrój zdrowia, śmierć osoby bliskiej).
Pomagamy w bieżącej likwidacji szkody, jak również w sprawach spornych związanych z zaniżeniem odszkodowania lub odmową wypłaty do 20 lat wstecz.
Specjalista ds. Finansowo-Księgowo-Kadrowych
Miejsce pracy: Gdańsk
Zadania:
- segregacja i weryfikacja dokumentów finansowo-księgowych pod względem formalnym i merytorycznym,
- kontrola rezerw oraz zobowiązań finansowych Klientów oraz TER Enterprises,
- sporządzanie operatów oraz rozliczeń finansowych z Klientami i Partnerami, zgłaszanie wniosków o płatność,
- prowadzenie dokumentacji kadrowej,
- przygotowywanie raportów, zestawień i analiz.
- wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane księgowość, finanse),
- minimum dwuletnie doświadczenie w weryfikacji dokumentów finansowo-księgowych i prowadzenia dokumentacji kadrowej,
- doskonałe umiejętności interpersonalne oraz komunikacyjne,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- wysokie zaangażowanie w pracę,
- miłe i pozytywne nastawienie do pracy i otoczenia firmy,
- biegła obsługa programów MS Office i urządzeń biurowych,
- czynne prawo jazdy kat. B,
- znajomość likwidacji szkód będzie dodatkowym atutem.
- pracę w rozwijającej się firmie,
- korzystny system wynagrodzeń,
- możliwości rozwoju zawodowego,
- bezpłatne szkolenia, w tym studia podyplomowe.
Prosimy o dodanie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w związku z prowadzoną rekrutacją na stanowisko. Podstawą prawną przetwarzania jest zgoda osoby, której dane dotyczą z art. 6 ust. 1 lit a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ich niepodanie uniemożliwi prawidłowego przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Administratorem danych osobowych jest TER Enterprises, Tomasz Rosa. Kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy za pośrednictwem adresu e-mail: ochronadanych@gdpm.pl. Odbiorcami danych w rozumieniu mogą być podmioty podmioty świadczące obsługę techniczną i technologiczną w związku z prowadzeniem procesu rekrutacyjnego. Dane osobowe będą przechowywane przez okres maksymalnie 6 miesięcy od zakończenia rekrutacji na dane stanowisko pracy. Każdy ma prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawie do przenoszenia danych. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może być wycofana w każdym czasie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Podmiot danych może wnieść skargę do odpowiedniego organu nadzorczego. Administrator danych osobowych nie zamierza stosować technik zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.”