Dlaczego warto współpracować z nami
nasza firma to 90 lat tradycji w dostawie wody, odbiorze ścieków i ich oczyszczania dla ponad 380 tys. mieszkańców Gdyni, Rumi, Redy, Wejherowa i częściowo tereny gminy Kosakowo.
Czym się zajmujemy
- produkcją i dystrybucją wody;
- odbiorem, oczyszczaniem i utylizacją ścieków;
- eksploatacją i konserwacją urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, z wyłączeniem kanalizacji deszczowej;
- świadczeniem usług w zakresie badań i analiz technicznych dotyczących wody i ścieków;
- świadczeniem usług w zakresie napraw i legalizacji przyrządów do pomiarów i kontroli przepływu wody.
Specjalista ds. finansowo - ekonomicznych
Miejsce pracy: Gdynia
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- analizę efektywności projektów inwestycyjnych,
- analizę finansową i ekonomiczną przedsiębiorstwa,
- sporządzanie i monitorowanie planu rzeczowo-finansowego Spółki,
- sporządzanie sprawozdania rocznego z działalności Spółki,
- sporządzanie wniosku taryfowego za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków,
- sporządzanie wniosków o dofinansowanie projektów ze środków Unii Europejskiej (UE),
- współudział w opracowywaniu studium wykonalności dla projektów realizowanych przy współudziale środków z UE,
- sporządzanie sprawozdawczości finansowo-ekonomicznej projektów inwestycyjnych współfinansowanych ze środków UE,
- sporządzanie wniosków o pożyczki z funduszy ochrony środowiska i kredyty bankowe oraz ich bieżący monitoring,
- sporządzanie analiz i raportów na potrzeby Zarządu,
- opracowywanie, analizowanie i monitorowanie systemu rachunkowości zarządczej i controllingu,
- monitorowanie, analizowanie i korygowanie sposobów ewidencji kosztów w systemie rachunkowości zarządczej,
- tworzenie automatów i zestawień definiowalnych do rozliczania kosztów w elektronicznym systemie finansowo-księgowym.
Od kandydata oczekujemy:
- wykształcenia wyższego kierunkowego (finanse, rachunkowość, ekonomia),
- minimum 3 lat doświadczenia w:
- sporządzaniu analiz ekonomiczno-finansowych,
- budowaniu modeli finansowych,
- ocenianiu projektów inwestycyjnych, - biegłą znajomość obsługi komputera w środowisku MS Office (w szczególności MS Excel),
- bardzo dobrej organizacji pracy, skrupulatności, dokładności, rzetelności, zdolności analitycznych,
- komunikatywności, umiejętności pracy w zespole oraz na samodzielnym stanowisku,
- umiejętności korzystania z informacji zawartych w bazach danych,
- mile widziana dobra znajomość systemu IMPULS, BI.
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- stabilne zatrudnienie,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji na stanowisku pracy,
- pakiet socjalny,
- benefity,
- przyjazną atmosferę pracy.