Biuro operacyjne: Warszawa lub zakłady Cemex północny-wschód Polski
Obszar działania: północno-wschodnia Polska oraz cała Polska
Forma współpracy: umowa o pracę
- Utrzymanie w ruchu maszyn i urządzeń w zakresie elektrycznym, energetycznym, A i AKP
- Udział w usuwaniu bieżących awarii na zakładach
- Zlecanie prac firmom zewnętrznym
- Realizacja prac prewencyjnych: planowanie napraw, przeglądy, konserwacje, projekty optymalizacyjne
- Analizowanie przyczyn i skutków awarii maszyn i urządzeń
- Wykonywanie pomiarów parametrów instalacji (w tym pomiarów ochronnych) i urządzeń energetycznych
- Zaangażowanie w realizację zasilania zakładów (dobór urządzeń, transformatorów, kabli zasilających, układów pomiarowych)
- Wykonywanie na rzecz zakładów zadań zgodnie z Normami Europejskimi oraz Polskim Prawem Energetycznym (uprawnienia energetyczne, instrukcje eksploatacji, pomiary)
- Wykonywanie dokumentacji instalacji elektrycznych
- Wykształcenie techniczne (preferowane wyższe) - kierunek elektryczny, mechatronika, informatyczny lub inny elektryczno-mechaniczny
- Preferowana znajomość maszyn i urządzeń, predyspozycje elektromechaniczne, mechaniczne
- Preferowane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej
- Preferowane posiadanie uprawnień eksploatacyjnych i dozorowych do 1kV w zakresie obsługi, konserwacji, remontu, montażu urządzeń energetycznych i pomiarowych
- Preferowana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Znajomość obsługi programów Windows, Linux, pakietu MS Office oraz zagadnień IT z zakresu hardware, software
- Mobilność i gotowość do relokacji na terenie całej Polski
- Dyspozycyjność i gotowość do odbywania częstych podróży służbowych
- Posiadanie ważnego prawa jazdy kat. B i praktyka w prowadzeniu samochodu
- Umiejętność planowania działań i organizowania pracy
- Zaangażowanie w wykonywaną pracę i chęć pracy w zespole
- Umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji
- Zdolność szybkiego przyswajania nowej wiedzy
- Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
- Samodzielność, inicjatywa, uczciwość oraz bezkonfliktowość
- Konkurencyjne wynagrodzenie i zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Rozbudowany pakiet benefitów m.in. prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny, karty sportowe, Grusza, bony świąteczne, dostęp do platformy My Benefit, dzień wolny z okazji Barbórki etc.;
- Programy szkoleniowe dla pracowników;
- Możliwość rozwoju, nauki i zdobywania doświadczenia od liderów z branży.
Poznaj
CEMEX Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto wybrać CEMEX?
CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.
Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną
pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.
Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany,
kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.
W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.
Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.
Proces rekrutacji w CEMEX
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Spotkanie ze specjalistą HR
- Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
- Krok Złożenie oferty zatrudniania