Państwowe Muzeum Auschwitz – Birkenau w Oświęcimiu
ogłasza nabór na stanowisko:
ZADANIEM PRACOWNIKA BĘDZIE KOORDYNACJA PRAC ZWIĄZANYCH
Z PROJEKTOWANIEM, WYKONAWSTWEM I BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM INSTALACJI:
- SYTEMU SYGNALIZACJI WŁAMANIA I NAPADU,
- SYSTEMU MONITORINGU CCTV,
- TELEFONICZNYCH I ŚWIATŁOWODOWYCH,
- SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻARU,
- ELEKTRYCZNYCH.
NA TERENIE PAŃSTWOWEGO MUZEUM AUSCHWITZ – BIRKENAU W OŚWIĘCIMIU w tym ½ etatu – w związku z etapem operacyjnym projektu pn. „Zwiększenie dostępu do zasobów kultury poprzez rozbudowę trasy zwiedzania Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau o przestrzeń poobozową budynków Schlachthaus i Molkerei oraz przebudowę sali kinowej”: koordynacja obowiązków związanych z utrzymaniem w obiektach sala kinowa, budynek Schlachthaus i Molkerei, Dyspozytornia, stacja TRAFO oraz infrastruktura towarzysząca wszystkich instalacji zarówno w okresie gwarancyjnym, jak również w kolejnych latach użytkowania obiektów w tym:
- planowanie wszystkich działań niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania,
- nadzór merytoryczny nad realizacją zadania,
- przeprowadzanie wszelkich działań poprzedzających udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz wewnętrznymi przepisami Muzeum,
- wyłanianie wykonawców dokumentacji projektowo – kosztorysowej,
- przygotowywanie merytorycznego zakresu umów związanych z realizowanym zadaniem,
- nadzór nad pracą projektantów, inspektorów nadzoru, generalnych wykonawców i podwykonawców,
- nadzór nad odbieraną dokumentacją techniczną (kompletność, poprawność
i jakość dokumentacji projektowej), - nadzór nad terminowym uzyskaniem wszystkich decyzji administracyjnych niezbędnych do wykonania poszczególnych działań dotyczących przedmiotowego zadania,
- merytoryczny nadzór nad przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówień publicznych,
- nadzór nad terminową realizacją poszczególnych zadań,
- przeprowadzanie odbiorów robót z wykonawcami i inspektorami nadzoru,
- weryfikacja dokumentacji powykonawczej, rozliczenie projektów we współpracy z działem finansowo- księgowym,
- kontrola ponoszonych nakładów w zakresie realizowanego zadania,
- opracowywanie harmonogramów, raportów i sprawozdań dotyczących realizowanego zadania,
- prowadzenie i archiwizacja dokumentacji dotyczącej realizowanych zadań,
- inne zadania powierzone przez przełożonego .
- wykształcenie: min. średnie techniczne (elektrotechnika, telekomunikacja lub pokrewne),
- znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem procesu inwestycyjnego,
- doświadczenie w pracy związane z budową lub utrzymaniem instalacji – min. 3 lata,
- znajomość programu Auto-Cad , Microsoft Office,
- odpowiedzialność i obowiązkowość, dyspozycyjność,
- dobra znajomość języka polskiego jako obcego (dotyczy obcokrajowców).
- posiadanie uprawnień SEP do 1kV.
Umowa o pracę na czas określony
Wymiar czasu pracy: 1/1 etatu