specjalista mid / senior / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
kontakty z klientami na terenie całej Polski (telefoniczne, mailowe, spotkania bezpośrednie), aktywne poszukiwanie klientów, przygotowywanie odpowiedzi na bieżące zapytania, analizę dokumentacji przetargowych, sporządzanie wycen i ofert przetargowych, przygotowywanie i negocjacje umów...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Opis stanowiska: Obsługa klienta (telefon, email) Zarządzanie korespondencją; Tworzenie kalkulacji i ofert; Fakturowanie; Współpraca z działami technicznym i produkcyjnym; Pomoc przedstawicielom handlowym; Użytkowanie firmowych systemów ERP i CRM;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 dni
Zakres obowiązków: obsługa klientów firmy (telefoniczna, mailowa) obsługa korespondencji; przygotowanie kalkulacji produktowych i ofert; fakturowanie; współpraca z działem technicznym i produkcyjnym; wsparcie i współpraca z przedstawicielami handlowymi firmy; praca w systemie ERP oraz CRM firmy;
Utrzymywanie kontaktów z Klientami; Potwierdzanie statusu realizacji zamówień; Udzielanie odpowiedzi na zapytania handlowe; Koordynacja przepływu informacji pomiędzy Klientem a firmą; Przygotowywanie kalkulacji cenowych oraz ofert handlowych; Przygotowywanie i nadzór nad cennikami Klientów;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 4 500 - 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
monitorowanie ogłoszeń; sporządzanie kalkulacji, wycen i przygotowanie ofert przetargowych; samodzielne kierowanie procesem przygotowywania ofert zgodnie z wymaganiami klienta; utrzymanie relacji z klientem przetargowym; analiza rynku; współpraca z innymi działami firmy w zakresie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
4 dni
Zakres zadań: przygotowanie ofert, wycen i kosztorysów; samodzielne prowadzenie procesu ofertowego i przetargowego zgodnie z wymaganiami klienta; kontrola przebiegu postępowań przetargowych; obsługa klientów; współpraca z innymi działami firmy w zakresie przygotowania ofert; archiwizacja...
Opis stanowiska: współpraca z kooperantami; umiejętność obsługi dokumentów handlowych; nadzór nad terminowością i jakością; analiza i bieżąca kontrola planów produkcyjnych.
EL-GRZEŚ SP. Z O.O.Roszkowo (pow. gdański, gm. Pruszcz Gdański)
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Opis współpraca z Kierownikiem Działu ofertowania; przygotowywanie wycen prac montażowych; zbieranie ofert materiałowych od potencjalnych dostawców; opracowywanie i wysyłanie ofert handlowych utrzymywanie kontaktów z kontrahentami udział w pozyskiwaniu kontraktów;
Szukasz pracy, która daje możliwość posługiwania się językiem holenderskim każdego dnia? Ważny jest dla Ciebie rozwój, ale również przyjazna atmosfera w pracy? Chcesz zostać częścią zespołu, w którym możesz liczyć na szacunek, wsparcie i pozytywną energię? Jeśli do tego interesuje Cię praca w stabilnej firmie, będącej liderem w swojej branży, to mamy idealne stanowisko dla Ciebie.
Specjalista ds. eksportu na rynek holenderski
Miejsce pracy: Katowice
Jak będzie wyglądał Twój dzień pracy?
Nauczysz się obsługi programu Winpro, w którym będziesz tworzył/a oferty skrojone pod oczekiwania klientów
Będziesz pozyskiwał/a nowych klientów z rynków holenderskojęzycznych
Będziesz utrzymywał/a telefoniczne i mailowe relacje z obecnymi partnerami handlowymi pracując stacjonarnie z naszego biura
Będziesz regularnie poszerzał/a wiedzę o naszych produktach, by być profesjonalnym reprezentantem firmy na rynkach holednerskojęzycznych
Dołącz do naszego zespołu, jeśli:
Swobodnie komunikujesz się w języku holenderskim (minimum poziom B2)
Myślenie analityczne czy przestrzenne nie jest Twoją piętą achillesową
Łatwo nawiązujesz kontakt z ludźmi i umiesz ich słuchać
W kontaktach z innymi stawiasz na jasne komunikaty i szeroki uśmiech
Chcesz się nieustannie rozwijać i zdobywać nowe kwalifikacje
Pracując u nas, możesz liczyć na:
4925 zł brutto co miesiąc
Premie miesięczne i świąteczne
Umowę o pracę
Pakiet opieki medycznej
Rabaty na produkty firmowe oraz na usługi i towary oferowane przez naszych Partnerów
specjalista mid / senior / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
kontakty z klientami na terenie całej Polski (telefoniczne, mailowe, spotkania bezpośrednie), aktywne poszukiwanie klientów, przygotowywanie odpowiedzi na bieżące zapytania, analizę dokumentacji przetargowych, sporządzanie wycen i ofert przetargowych, przygotowywanie i negocjacje umów...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Opis stanowiska: Obsługa klienta (telefon, email) Zarządzanie korespondencją; Tworzenie kalkulacji i ofert; Fakturowanie; Współpraca z działami technicznym i produkcyjnym; Pomoc przedstawicielom handlowym; Użytkowanie firmowych systemów ERP i CRM;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 dni
Zakres obowiązków: obsługa klientów firmy (telefoniczna, mailowa) obsługa korespondencji; przygotowanie kalkulacji produktowych i ofert; fakturowanie; współpraca z działem technicznym i produkcyjnym; wsparcie i współpraca z przedstawicielami handlowymi firmy; praca w systemie ERP oraz CRM firmy;
Utrzymywanie kontaktów z Klientami; Potwierdzanie statusu realizacji zamówień; Udzielanie odpowiedzi na zapytania handlowe; Koordynacja przepływu informacji pomiędzy Klientem a firmą; Przygotowywanie kalkulacji cenowych oraz ofert handlowych; Przygotowywanie i nadzór nad cennikami Klientów;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 4 500 - 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
monitorowanie ogłoszeń; sporządzanie kalkulacji, wycen i przygotowanie ofert przetargowych; samodzielne kierowanie procesem przygotowywania ofert zgodnie z wymaganiami klienta; utrzymanie relacji z klientem przetargowym; analiza rynku; współpraca z innymi działami firmy w zakresie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
4 dni
Zakres zadań: przygotowanie ofert, wycen i kosztorysów; samodzielne prowadzenie procesu ofertowego i przetargowego zgodnie z wymaganiami klienta; kontrola przebiegu postępowań przetargowych; obsługa klientów; współpraca z innymi działami firmy w zakresie przygotowania ofert; archiwizacja...
Opis stanowiska: współpraca z kooperantami; umiejętność obsługi dokumentów handlowych; nadzór nad terminowością i jakością; analiza i bieżąca kontrola planów produkcyjnych.
EL-GRZEŚ SP. Z O.O.Roszkowo (pow. gdański, gm. Pruszcz Gdański)
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Opis współpraca z Kierownikiem Działu ofertowania; przygotowywanie wycen prac montażowych; zbieranie ofert materiałowych od potencjalnych dostawców; opracowywanie i wysyłanie ofert handlowych utrzymywanie kontaktów z kontrahentami udział w pozyskiwaniu kontraktów;