Polska Spółka Gazownictwa sp. z o.o. jest największą spółką Grupy Kapitałowej PGNiG oraz największym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego Gazu w Europie. Zatrudnia ponad 11 tys. pracowników, działa na terenie całej Polski i dystrybuuje gaz poprzez niemal 185 tys. km gazociągów do ponad 7 milionów odbiorców.
Specjalista ds. Eksploatacji Nieruchomości
(Oddział Zakład Gazowniczy w Zabrzu, Dział Nieruchomości i Transportu, Sekcja Nieruchomości i Administracji)
(Oddział Zakład Gazowniczy w Zabrzu, Dział Nieruchomości i Transportu, Sekcja Nieruchomości i Administracji)
Miejsce pracy: Zabrze
Nr ref.: PSGSC.ZZLR.210.1318.18
Opis zadań na stanowisku:
- realizowanie założeń i procedur w zakresie gospodarowania obiektami kubaturowymi,
- identyfikacja potrzeb oraz przygotowywanie projektów planów w zakresie realizacji konserwacji, remontów, modernizacji oraz inwestycji obiektów kubaturowych,
- wspieranie organizacji i przeprowadzenie okresowych kontroli i przeglądów obiektów kubaturowych, udział oraz uczestnictwo w opracowaniu dokumentacji finansowo-technicznej planowanych do realizacji zadań pokontrolnych,
- wspieranie realizacji zadań mających na celu opracowanie budżetów i harmonogramów prac konserwacyjnych w obiektach kubaturowych na podstawie zidentyfikowanych potrzeb i przeprowadzonych analiz oraz monitorowanie ich wykonania,
- realizowanie czynności związanych z eksploatacją układów redukcyjno-pomiarowych,
- organizowanie i rozliczanie dostawy mediów oraz prowadzenie działań mające na celu energooszczędną gospodarkę obiektami kubaturowymi,
- monitorowanie prawidłowej realizacji procesów i wytycznych zawartych w procedurach związanych z zarządzaniem obiektami kubaturowymi oraz proponowanie zmian, aktualizacje i usprawnienia w tym zakresie,
- przygotowywanie umów oraz zleceń w zakresie obsługi obiektów kubaturowych, w tym przygotowywanie informacji niezbędnych do przeprowadzenia postępowań przetargowych,
- monitorowanie realizacji i rozliczanie umów w zakresie obiektów kubaturowych, aktualizowanie elektronicznej bazy danych obiektów kubaturowych wg wytycznych,
- przygotowywanie raportów, zestawień, analiz i sprawozdań.
Wymagania kwalifikacyjne:
- wykształcenie wyższe, mile widziane kierunki (Logistyka, Prawo, Administracja, Ekonomia)
- doświadczenie na podobnym stanowisku min. 1 rok,
- znajomość przepisów w zakresie gospodarowania nieruchomościami,
- znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook),
- znajomość oprogramowania klasy ERP,
- prawo jazdy kategorii B.
Mile widziane:
- uprawnienia do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Atrakcyjny system wynagrodzeń,
- Możliwość podnoszenia swoich kompetencji (m.in. udział w projektach, szkoleniach, studiach),
- Pracowniczy Program Emerytalny,
- Rozbudowany pakiet świadczeń w ramach ZFŚS,
- Prywatną opiekę medyczną,
- Kartę Multisport,
- Ruchomy czas pracy (6:30-8:30 do 14:30-16:30).