ROSOMAK Spółka Akcyjna z siedzibą w Siemianowicach Śląskich, przedsiębiorstwo o szczególnym znaczeniu dla gospodarki państwa specjalizujące się w produkcji, remoncie i modernizacji wyrobów specjalnych na potrzeby Sił Zbrojnych RP, m.in. Kołowych Transporterów Opancerzonych „ROSOMAK”,
oferuje w siedzibie spółki stanowisko pracy:
Specjalista ds. ekonomicznych
Miejsce pracy: Siemianowice Śląskie
ZAKRES ZADAŃ
- sporządzanie kalkulacji produkcji własnej,
- prowadzenie cennika produkcji własnej i usług wykonywanych przez Spółkę,
- opracowywanie szczegółowych miesięcznych analiz stopnia wykonania planu rzeczowo – finansowego,
- prowadzenie procesu budżetowania oraz weryfikacja zamówień wewnętrznych pod względem zgodności z planowanym budżetem,
- opracowanie analiz z realizacji procesu budżetowania w tym analiz odchyleń,
- monitorowanie oraz analiza kosztów materiałowych produkowanych wyrobów i usług oraz kosztów pośrednich,
- opracowywanie analiz rentowności realizowanych umów oraz projektów,
- sporządzanie sprawozdań dla GUS i innych podmiotów,
- opracowanie materiałów oraz analiz dla wewnętrznych potrzeb komórek organizacyjnych.
WYMAGANIA FORMALNE
- wykształcenie wyższe (preferowane: ekonomia, finanse, rachunkowość zarządcza);
- minimum roczne doświadczenie w obszarze finansów, analiz, controllingu, budżetowania; preferowane dwuletnie doświadczenie w obszarze finansów, analiz, controllingu, budżetowania;
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych;
- nie bycie skazanym prawomocnym orzeczeniem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe lub umyślne wykroczenie skarbowe;
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pisemna zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych.
WYMAGANE UMIEJĘTNOŚCI
- zasadnicze:
- posiadanie wiedzy w obszarze analiz finansowych, budżetowania, controllingu, rachunkowości finansowej i zarządczej,
- bardzo dobra znajomość MS Office na poziomie zaawansowanym, w szczególności MS Excel, MS Word,
- znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej średnim.
- dodatkowe:
- znajomość systemu IMPULS,
- znajomość systemu SAP,
- Znajomość makr i VBA,
- cechy osobiste:
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność realizacji zadań samodzielnie i w zespole,
- komunikatywność,
- odporność na pracę w warunkach stresu i pod presją czasu.
WYMAGANE DOKUMENTY APLIKACYJNE
- CV i podanie/list motywacyjny.