Grupa TAURON to druga co do wielkości zintegrowana grupa energetyczna w Polsce kontrolująca pełen łańcuch wartości, począwszy od wydobycia węgla aż po sprzedaż energii elektrycznej do klientów końcowych. Obejmuje swoim działaniem 18% powierzchni kraju na terenie pięciu województw. Grupa TAURON to jeden z największych podmiotów gospodarczych w kraju oraz największy sprzedawca i dystrybutor energii elektrycznej.
W skład Grupy TAURON wchodzą m.in. TAURON Wytwarzanie, TAURON Dystrybucja, TAURON Sprzedaż, TAURON Obsługa Klienta, Południowy Koncern Węglowy, TAURON Ekoenergia, oraz TAURON Ciepło.
TAURON Polska Energia SA jest spółką holdingową w Grupie TAURON notowaną od 2010 roku na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie w ramach WIG20 – indeksu największych spółek giełdowych.
TAURON Sprzedaż sp. z o.o. największy sprzedawca energii elektrycznej zatrudni pracownika na stanowisko:
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe.
- Znajomość zagadnień sprzedaży masowej i zrozumienie procesów w obszarze sprzedaży oraz obsługi klienta.
- Komunikatywność i umiejętność współpracy w dużym interdyscyplinarnym zespole.
- Biegła znajomość pakietu MS Office w szczególności PowerPoint oraz Excel.
- Wysoko rozwinięte zdolności analityczne.
- Umiejętność działania pod presją czasu.
- Znajomość specyfiki branży energetycznej, pracy w branży telekomunikacyjnej lub bankowej – mile widziana.
- Dokładność, sumienność, umiejętność wyłapywania błędów.
- Umiejętność interpretowania danych oraz trafnego i jasnego formułowania wniosków.
- Prawo jazdy kategorii „B”.
- Analiza danych i raportowanie zagadnień z zakresu informacji zarządczej – m.in. przygotowywanie raportów, danych i prezentacji dla Zarządu.
- Opracowywanie raportów, prezentacji i informacji w obszarze operacyjnym w tym:
- Generowanie raportów sprzedażowych na potrzeby Biura oraz prognozowanie wielkości sprzedaży.
- Rekomendacje dotyczące grupy klientów i rodzaju usług dodatkowych, które można oferować obecnej bazie klientów.
- Analiza efektywności programów i działań lojalnościowych.
- Udział w pracach związanych z planowaniem kampanii sprzedażowych i pomoc przy ich rozliczaniu.
- Udział w pracach związanych z budżetowaniem w tym wsparcie w zarządzaniu budżetem: stopniem wykorzystania, aktualizacji kosztów, itp.
- Przeprowadzanie analizy wielkości sprzedaży w poszczególnych kanałach sprzedaży oraz udzielanie rekomendacji i wniosków dotyczących wprowadzenia modyfikacji celem poprawy ich efektywności.
- Przetwarzanie danych sprzedażowych, przygotowywanie niezbędnych analiz i zestawień wspierających prowadzoną politykę sprzedażową.
- Definiowanie zapotrzebowania na rozwój i wprowadzenie nowych produktów na rynek.
- Monitorowanie trendów rynkowych i działań konkurencji oraz wskazywanie rekomendacji, szans i rozwiązań w obszarze sprzedaży.
- Ciekawą pracę w zespole nie bojącym się żadnych wyzwań.
- Pracowniczy Program Emerytalny.
- Możliwość pracy w Spółce, która wchodzi w skład jednej z największych grup kapitałowych w sektorze energetycznym w Polsce.