Czy wiedziałeś, że Inter Cars S.A. jest liderem w dystrybucji części zamiennych oraz materiałów eksploatacyjnych w Europie Środkowo Wschodniej?
Chcesz dowiedzieć się więcej na nasz temat?
Wejdź na www.intercars.eu
Do Filii Inter Cars w Lublinie, poszukujemy Kandydatów zainteresowanych prowadzeniem naszych social mediów z możliwością bycia podstawowym wsparciem technicznym.
Specjalista ds. e-marketingu
Miejsce pracy: lubelskie / Lublin, ul. Józefa Franczaka Lalka 14
Zadania na stanowisku pracy:
- Zarządzanie mediami społecznościowymi
- Podstawowe wsparcie IT dla użytkowników
- Testowanie oraz aktualizacja aplikacji
- Kontrola i monitoring zainstalowanych systemów
- Utrzymanie funkcjonowania systemu informatycznego oraz wizyty informatyczne w wyznaczonych filiach Inter Cars
Od Kandydatów oczekujemy:
- Umiejętności graficznych
- Kreatywności, wysokiego poczucia estetyki
- Doświadczenia w obsłudze użytkownika, sieci komputerowych oraz w konfiguracji i instalacji sprzętu komputerowego
- Bardzo dobrej znajomości środowisk stacji roboczych z rodziny Microsoft Windows
- Znajomości systemów serwerowych (Windows Server) na poziomie podstawowym
- Znajomości zagadnień sieciowych (tj.: funkcjonowanie protokołu TCP/IP v4, VLAN, Sieci WAN, LAN, QoS)
- Znajomości języka angielskiego, na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej
- Prawa jazdy kategorii B
- Dyspozycyjności
- Umiejętności organizacji własnego czasu pracy oraz pracy w zespole
- Dyspozycyjności
- Rzetelności i dokładności w wykonywaniu powierzonych obowiązków zawodowych
Mile widziane:
- Wykształcenie (lub trwające studia) informatyczne lub graficzne
- Doświadczenie w prowadzeniu social mediów
Wybrane osobie oferujemy:
- Zatrudnienie - umowa o pracę
- Pracę w przyjaznym i otwartym zespole
- Możliwość rozwoju w wewnętrznych strukturach organizacji
- Miejsce pracy - Lublin, ul. Józefa Franczaka Lalka 14
Poznaj
Grupa Inter Cars
Warszawa Młociny
ul. Zgrupowania AK „Kampinos” 15
01-943 Warszawa
ul. Zgrupowania AK „Kampinos” 15
01-943 Warszawa
Inter Cars to rozpoznawalna marka, wiarygodny pracodawca i partner biznesowy. Firma rozpoczęła działalność w 1990 roku jako "rodzinny biznes", który obecnie jest nowoczesną i prężnie działającą organizacją. Udaje nam się zachować niekorporacyjny styl i atmosferę w pracy, dlatego kandydaci znają nas z przyjaznej kultury organizacyjnej. Do pracy w naszej firmie chcemy zaprosić specjalistów z różnych obszarów, którzy poszukują firmy z jasno określoną strategią biznesową, z ciekawymi projektami i oferującą nowoczesne narzędzia pracy.
Proces rekrutacji
- Krok Analizujemy wszystkie nadesłane kandydatury
- Krok Z wybranymi kandydatami realizujemy wywiad telefoniczny lub spotkanie
- Krok Jednej z tych osób złożymy ofertę zatrudnienia