Alior Bank to ogólnopolski bank uniwersalny i jedna z najbardziej nowoczesnych i innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. To miejsce dla ludzi, którzy mają pomysły i odwagę biznesową, by wyznaczać nowe standardy bankowości.
Nasze podejście do biznesu oraz tempo rozwoju wielokrotnie były doceniane w plebiscytach najbardziej prestiżowych magazynów finansowych, m.in. w 2014 i 2015 r. jako pierwszy w historii polski bank otrzymaliśmy prestiżowy tytuł „Najlepszy europejski bank detaliczny” przyznawany przez „Retail Banker International”.
Dynamiczny wzrost Alior Banku i zmiany zachodzące na rynku usług bankowych stwarzają wiele możliwości zdobywania ciekawych doświadczeń i wchodzenia w nowe role.
Aktualnie poszukujemy osób gotowych do podjęcia pracy na stanowisku:
- posiada wykształcenie wyższe lub jest w trakcie studiów
- posiada bardzo dobrą znajomość Internetu, nowych technologii, e-commerce
- dobrze zna serwisy społecznościowe i zagadnienia związane z wykorzystaniem social media w marketingu
- zna zasady usability, posiada zmysł estetyczny i umiejętności redagowania tekstów, w tym reklamowych
- posiada umiejętność pracy w zespole, nastawiona jest na cele i na klienta, jest kreatywna, samodzielna oraz zaangażowana
- posiada dobre umiejętności komunikacyjne
- dobrze zna język angielski
- doświadczenie w e-marketingu lub działaniach wspierających sprzedaż internetową
- doświadczenie w projektach związanych z tworzeniem serwisów internetowych
- znajomość zagadnień związanych z rynkiem kapitałowym
- znajomość HTML/CSS oraz systemów CMS
- inicjowaniu i przygotowywaniu kampanii marketingowych
- aktualizacji contentu na portalach internetowych Banku i Biura Maklerskiego
- ścisłej współpracy z Departamentem Marketingu Banku oraz CRM
- identyfikacji i ocenie nowych możliwości sprzedażowych i marketingowych dla produktów i usług rynku kapitałowego w zakresie alternatywnych kanałów dystrybucji
- inicjowaniu i organizowaniu internetowych i mobilnych działań aktywizujących obecnych Klientów w zakresie świadczonych usług inwestycyjnych
- monitoringu konkurencji w zakresie działań marketingowych oraz wspierających sprzedaż internetową
- uczestnictwie w projektach związanych z rozwojem oraz wsparciem sprzedaży produktów i usług
- udziale w rozwoju serwisów internetowych Biura Maklerskiego
- zatrudnienie w oparciu o umowę na zastępstwo
- pracę w strukturach najszybciej rozwijającego się Banku w Polsce
- szerokie możliwości rozwoju zawodowego
- bogaty pakiet socjalny (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe itp.)
- wynagrodzenie dostosowane do wiedzy i doświadczenia