Grupa MIG to Firma, która z pasją od ponad 25 lat działa na polskim rynku odzieżowo-obuwniczym, a od kilku lat również za granicą kraju. Z sukcesem rozwijamy prężnie działające sieci salonów Sizeer, 50 style, Timberland oraz Symbiosis. Jesteśmy wyłącznym dystrybutorem marek New Era, O'neill, Lotto, Head, Confront, Feewear, linii obuwniczej Lacoste i wielu innych. Dzięki ciężkiej pracy tysiąca zaangażowanych osób, które tworzą nasz zespół, udało nam się zdobyć zaufanie klientów w całej Polsce.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy osób na stanowisko:
Nr Ref.: SpEco/04/2016
-
Odpowiadał/a za planowanie, realizację i kontrolę działań marketingowych w Internecie (kampanie Adwords, e-mailing, display, social media)
-
Analizował/a efekty prowadzonych akcji i kampanii marketingowych
-
Tworzył/a kreatywne rozwiązania służące maksymalizowaniu sprzedaży w sklepach internetowych
-
Współpracował/a z firmami zewnętrznymi w zakresie działań e-commerce
-
Monitorował/a i analizował/a działania konkurencji
-
Prowadził/a bieżącą analizę rynku oraz trendów w obszarze e-commerce
-
Współpracował/a z działami wspierającymi sprzedaż i marketing marek
-
Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
-
Ciekawą i twórczą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
-
Pracę w młodym, profesjonalnym zespole
-
Dużą samodzielność działania
-
Możliwość rozwoju zawodowego w obszarze e-commerce
-
Minimum 1 roku doświadczenia na podobnym stanowisku
-
Dobrej znajomości j. angielskiego
-
Dobrej znajomości branży e-commerce i e-marketingu
-
Znajomości podstawowych narzędzi wspierających sprzedaż i analitykę e-commerce (Google Analytics, Google Adwords etc.)
-
Wiedzy z zakresu tematyki SEO/SEM
-
Doświadczenia w koordynacji i realizacji działań marketingowych skierowanych do odbiorców w kanale e-commerce
-
Zdolności analitycznego myślenia
-
Umiejętności pracy pod presją czasu i wyników
-
Inicjatywy i kreatywności