PROFIT HR (Certyfikat 8985) specjalizuje się w rekrutacjach kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii.
MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY! Nasi Klienci to spółki międzynarodowe o ugruntowanych pozycjach, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych.
Naszym Klientem jest dystrybutor artykułów biurowych, znanych, światowych marek. Firma posiada wyłączność dystrybucji kalkulatorów i innych artykułów biurowych na terenie Polski, Czech, Słowacji, Litwy, Łotwy i Estonii i zatrudnia obecnie około 15 osób. Nasz Klient współpracuje z wybranymi hurtowniami i biuroserwisami na podległym terenie. W związku z rozwojem Działu marketingu i Product Management-u poszukujemy kolejnej osoby do pracy w centrali spółki w Katowicach, na stanowisko:
- Planowanie i realizacja działań związanych z rozwojem sprzedaży produktów w Internecie
- Opieka i rozwój stron internetowych Importera oraz podległych mu Brandów
- Monitoring działań Partnerów w obszarze e-commerce
- Przygotowywanie ofert, konkursów i promocji dla Partnerów e-commerce
- Przygotowywanie materiałów reklamowych (bannery, mailingi, landing page) przy współpracy z grafikiem dla Partnerów e-commerce
- Analityka i raportowanie prowadzonych działań oraz wyników z uwzględnieniem kanałów własnych i zewnętrznych
- Proponowanie nowych rozwiązań dotyczących funkcjonalności e-commerce i jego stały rozwój
- Poszukiwanie i inicjowanie nowych rozwiązań oraz bieżących usprawnień działań Partnerów e-commerce
- Bardzo dobra znajomość zagadnień z rynku e-commerce
- Dobra znajomość narzędzi marketingu internetowego
- Znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym, komunikatywnym
- Obsługa programów Excel (analiza danych) i Power Point (przygotowywanie prezentacji i ofert)
- Zmysł estetyczny, lekkie pióro.
- Znajomość narzędzi do monitoringu i analityki mediów społecznościowych, np.: sotrender, Napoleon Cat, brand24
- Umiejętność prowadzenia kampanii w mediach społecznościowych na: Facebooku, Instagramie, Twitterze, LinkedINie
- Umiejętność prowadzenia kampanii w sieci Google: AdWords, GDN, Merchant Center, YouTube
- Znajomość i obsługa raportów TradeWatch
- Znajomość i obsługa narzędzia API Ceneo
- Umiejętność planowania i analityki kampanii płatnych u zewnętrznych dostawców (portali, serwisów, blogów, itp.)
- Doświadczenie przy kampaniach z influencerami.
- Pracę w międzynarodowym środowisku
- Stabilne zatrudnienie
- Rozwój kompetencji i zakresu zadań
- Miłą atmosferę pracy
- Współuczestniczenie w budowaniu struktur
- Umowę o pracę.