Ogłoszenie numer: 4307107, z dnia 2021-03-18
A&B Sp. z o.o. sp k., właściciel marki Smooth the Fruit (największy producent smoothie i soków w Polsce) oraz fitMe! (producent zdrowych i innowacyjnych rozwiązań dietetycznych), w związku z rozwojem działań w obszarze e-commerce, jak i tworzenia najwyższej jakości produktów, które mają na celu budowanie świadomości zdrowego odżywiania i sposobu życia, poszukujemy osoby, która dołączy do naszego Zespołu, aby móc współtworzyć nowe możliwości i kanały dostępu produktów w oparciu o własne, szerokie spektrum zainteresowań i doświadczeń. W naszą kulturę wpisuje się różnorodność oraz szacunek dla poglądów i własnego zdania.
#petsatwork #senseofhumor #goodvibes
PS. Siedziba firmy mieści się w Opolu.
Specjalista ds. e-commerce i Social Media
Miejsce pracy: śląskie
Opis stanowiska
- realizacja strategii oraz celów w zakresie e-marketingu i e-commerce,
- aktywny udział w dynamicznym rozwoju platform działających na rynku B2B i B2C,
- współtworzenie i realizacja planów działania w kanałach cyfrowych.
Wymagania
- minimum 3-letnie doświadczenie w marketingu internetowym,
- specjalistyczna wiedza w zakresie marketingu internetowego i e-commerce,
- umiejętność planowania, rozliczania i raportowania kampanii reklamowych w internecie,
- znajomość narzędzi branżowych (Google: Ads, Analytics, Tag Manager, Data Studio),
- samodzielność w zakresie optymalizacji kodu stron internetowych,
- komunikatywność i umiejętność tworzenia treści reklamowych,
- zmysł graficzny pod kątem reklamy zewnętrznej,
- planowanie, realizacja i rozwój komunikacji w kanałach social media: Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube,
- tworzenie kreatywnych postów oraz treści dla kanałów komunikacji,
- przygotowywanie krótkich materiałów video, materiałów graficznych na potrzeby social mediów oraz innych kanałów komunikacji,
- administrowanie analiz oraz raportowanie skuteczności projektów, kampanii oraz rekomendowanie optymalizacji działań,
- wdrażanie nowych rozwiązań digitalowych,
- opracowywanie budżetu i definiowanie współczynników KPI w działaniach w mediach społecznościowych,
- umiejętność analizowania działań konkurencji i wyciągania wniosków; dobór odpowiednich platform, definiowanie ich roli i określanie celów każdej z nich w planie komunikacji kampanii,
- umiejętność content marketingu i SEO copywirtingu oraz znajomości mechanizmów optymalizacji efektów na Facebook'u, działań e-comerce,
- znajomość mechanizmów i algorytmów marketingu internetowego,
- umiejętności przygotowania strategii komunikacyjnych w social media, stronie www,
- umiejętność działania w środowisku WooCommerce i Wordpress.
Oferujemy
-
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
-
możliwość szkoleń dedykowanych,
-
możliwość rozwoju w renomowanej firmie,
-
dodatkowa opieka medyczna,
-
elastyczne godziny pracy,
-
możliwość pracy zdalnej; hybrydowej,
-
wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji, zaangażowania i osiągnięć,
-
pracę w super zespole,
-
realną możliwość wpływu na rozwój firmy.