Miejsce pracy: Sosnowiec
Nr ref.: CEN/159/12/2017
Główne zadania:
• zapewnienie ciągłości i prawidłowości działania bankomatów i wrzutni objętych działaniem Zespołu Zarządzania Gotówką w Sosnowcu oraz pozostałych urządzeń eksploatacyjnych
• planowanie wielkości i terminów zasileń dla poszczególnych urządzeń samoobsługowych
• monitorowanie stanów gotówkowych Zespołu
• przyjmowanie i przekazywanie do realizacji przez Zespół zleceń na zasilenia oraz odprowadzenia krajowych i zagranicznych znaków pieniężnych oraz innych wartości pieniężnych do/z oddziałów oraz klientów Banku
• organizowanie zasileń oraz odprowadzeń znaków pieniężnych i innych wartości do/z oddziałów, urządzeń samoobsługowych i klientów Banku oraz odprowadzeń z wrzutni
• monitorowanie stanu technicznego urządzeń samoobsługowych
• zapewnienie realizacji serwisów technicznych urządzeń samoobsługowych
• wsparcie merytoryczne doradców oraz klientów Banku w zakresie korzystania z wrzutni
• współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie realizacji i jakości transportów wartości, uzgadnianie i potwierdzanie specyfikacji wykonania transportów za dany dzień i miesiąc oraz rozliczeń w tym zakresie
• wdrażanie umów na wpłaty zamknięte księgowane on-line
• współpraca z NBP
• liczenie, sortowanie i pakowanie znaków pieniężnych
• obsługa bankomatów w zakresie załadunku oraz rozładunku kaset
Oczekujemy:
• wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: ekonometria, ekonomia, informatyka, bankowość, finanse)
• bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, w szczególności Excel z programowaniem makr
• samodzielności w działaniu, umiejętności ustalania priorytetów oraz planowania i organizacji pracy pod presją czasu, ukierunkowanie na osiąganie stawianych celów, umiejętności analitycznego myślenia, komunikatywności
• prawa jazdy kategorii B
• mile widziany ukończony kurs rozpoznawania autentyczności znaków pieniężnych
Oferujemy:
• umowę o pracę
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
• konkurencyjne wynagrodzenie
• profesjonalny system szkoleń
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.