Specjalista ds. doświadczeń klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 49/2023
Super-Pharm jest silną, międzynarodową marką z długimi tradycjami w służbie zdrowia i urody. To unikalny koncept, łączący drogerię, perfumerię i optyka z najważniejszą jego częścią - apteką.
Super-Pharm to szereg możliwości zawodowych, profesjonalizm i dobra, przyjazna atmosfera pracy, współpraca oparta na zaufaniu i szansa na rozwój zawodowy.
Zakres zadań:
- Analiza obszarów i procesów ze ścieżki zakupowej klienta oraz identyfikacja krytycznych punktów styku klienta z organizacją we wszystkich kanałach sprzedaży
- Monitorowanie trendów w zakresie customer experience
- Wyznaczanie i budowanie standardów jakości obsługi klienta
- Koordynowanie badań dotyczących relacji z klientami, jakości obsługi i doświadczeń klienta, przygotowywanie rekomendacji zmian w procesach
- Inicjowanie i prowadzenie działań poprawiających doświadczenia zakupowe klientów w ramach projektów wewnętrznych
- Monitorowanie efektywności wprowadzonych zmian
- Opracowywanie i/lub prowadzenie szkoleń dla pracowników sklepów i centrali mających na celu zwiększenie efektywności sprzedaży przy zachowaniu najwyższego poziomu obsługi Klienta
- Współpraca z działami w firmie w obrębie budowania doświadczeń klienta
Wymagania:
- Doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klientów indywidualnych
- Co najmniej 2 lata doświadczenia w prowadzeniu badań oraz analizy potrzeb i zachowań klientów
- Wiedza z obszaru customer experience, praktyczna znajomość metodologii NPS i innych badań satysfakcji klienta
- Umiejętność prowadzenia projektów i współpracy z różnymi obszarami w organizacji
- Umiejętność strukturyzowania problemów i wypracowywania rozwiązań
- Znajomość angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie, tworzenie dokumentów oraz prowadzenie rozmów z użyciem słownictwa specjalistycznego
- Samodzielność i skuteczność działania
- Dodatkowymi atutami będą:
- doświadczenie w branży retail
- umiejętność prowadzenia prezentacji
- doświadczenie w tworzeniu i prowadzeniu szkoleń
Oferujemy:
- Pracę przy ciekawych i kluczowych dla organizacji projektach
- Realny wpływ na poziom obsługi klienta i zwiększenie satysfakcji klientów
- Wsparcie zaangażowanego zespołu pasjonatów, dla których klient jest najważniejszy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat
- Pakiet benefitów: dostęp do opieki medycznej, karty Multisport, ubezpieczenia na życie oraz zniżki pracownicze na zakupy w sieci Super-Pharm)
- Możliwość pracy zdalnej 2 razy w tygodniu