Specjalista ds. digital marketingu
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
- planowanie i analizowanie skuteczności działań marketingowych w oparciu o kanały: Email, Google Ads, Social Media i inne
- dbałość o właściwe pozycjonowanie platformy zakupowej firmy w wyszukiwarkach internetowych
- obsługa programu do wysyłki newslettera i emailingów promocyjnych do klientów
- obsługa konta w Google Ads, w tym reporting funkcjonujących kampanii i analiza ich skuteczności
- obsługa kont Europapieru i Papierowego Dizajnu w mediach społecznościowych. Budowanie relacji z obserwującymi – odpisywanie na komentarze i wiadomości
- praca w FB Business Managerze przy zwiększaniu efektywności prowadzonych kampanii
- tworzenie treści na strony internetowe Europapieru i Papierowego Dizajnu we współpracy z zewnętrznym copywriterem i grafikami
- tworzenie Landing Page do pozyskiwania leadów
- bieżące śledzenie działań konkurencji i reagowanie w postaci działań marketingowych z obszaru digital marketingu
Wymagania:
- przynajmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w dużej organizacji
- praktyczna znajomość i doświadczenie w obsłudze narzędzi digital marketingu
- wykształcenie wyższe kierunkowe (social media, marketing i zarządzanie)
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne oraz budowania relacji personalnych
- wyskoki poziom zdolności organizacyjnych
- rzetelność i skrupulatność w wykonywaniu powierzonych zadań
Oferujemy:
- ciekawą i pełną wyzwań pracę w międzynarodowej firmie będącej częścią Grupy Heinzel
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności
- prywatną opiekę medyczną Medicover, ubezpieczenie na życie, kartę Multisport, bony świąteczne, naukę języka angielskiego z e-tutorem
- narzędzia pracy: laptop, telefon służbowy