Biofarm Sp. z o.o. polska firma farmaceutyczna o ugruntowanej pozycji na rynku zatrudni pracownika na stanowisko
Specjalista ds. Digital Marketingu
Miejsce pracy: Poznań
Dlaczego warto do nas dołączyć?
- Prywatna opieka medyczna
- Umowa o pracę – brak okresu próbnego
- Ubezpieczenie grupowe
- Rozwój pracownika
- Karty podarunkowe
- Narzędzia pracy
Jeśli jesteś osobą, która:
- szuka możliwości rozwoju na rynku farmaceutycznym,
- jest kreatywna, myśli w sposób nieszablonowy i jest otwarta na wyzwania,
- działa szybko i skutecznie,
- stawia sobie ambitne cele i je realizuje,
- ma łatwość przyswajania wiedzy,
- potrafi efektywnie planować swoją pracę,
a ponadto posiada:
- wykształcenie wyższe (mile widziane z obszaru marketingu),
- co najmniej 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- praktyczną znajomość Marketingu Internetowego (Google Analytics, Google Adwords, remarketing, programy afiliacyjne, programmatic, mailingi, kampanie displayowe, sprzedaż przez social media, itd.) oraz wiedzę z zakresu SEO, SEM,
- doświadczenie w prowadzeniu fan page i kampanii reklamowych w Social Media,
- doświadczenie w przygotowywaniu materiałów video, landing pages, displaye, mailingi, etc.
- komunikatywną znajomość języka angielskiego.
DOŁĄCZ DO NAS!
Będziesz odpowiadać za:
- przygotowanie strategii, budżetu, oraz kalendarza działań digital,
- zarządzanie kampaniami na wszystkich etapach: od przygotowania materiałów komunikacji po przeprowadzenie kampanii, raport podsumowujący, rozliczenie KPI i wnioski zarządcze,
- analizę efektywności prowadzonych działań, analizę KPI, stałe poszukiwanie możliwości optymalizacji, rekomendacje,
- nawiązanie współpracy i prowadzenie aktywności promocyjnych poprzez internetowe kanały sprzedaży produktów firmy,
- zarządzanie treściami na stronach internetowych i dbanie o profesjonalny wizerunek firmy w Internecie,
- przygotowywanie i prowadzenie newsletterów oraz kampanii mailingowych,
- samodzielne pozycjonowanie oraz optymalizację stron internetowych,
- monitorowanie i analizowanie działań konkurencji,
- wybór i stałą współpracę z partnerami biznesowymi (agencjami digitalowymi, domami mediowymi, podwykonawcami).
Prosimy o dołączenie klauzuli (Kliknij aby wyświetlić)